stroomkabel beamer

Pagina: 1
Acties:

• Cerntje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-07 12:19
Beste lui,

mijn pa heeft een beamer van zijn werk meegenomen om tijdens de vakantie een beetje relaxt te kunnen gamen en fils te kijken. Probleem is dat hij de stroomkabel van de beamer vergeten is in te pakken. Ik heb wel 2 gewone computerstroomkabels waar beide 250v en 10~16a op staat.

Kan ik deze kabels gewoon gebruiken als stroomkabel voor de beamer?

Je begrijpt dat ik geen risico wil lopen :P

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-08 19:17
volgens mij wel :? , correct me if i'm wrong maar das toch gewoon een standaard stekker?

Verwijderd

Moet makkelijk kunnen. Volgens mij heeft een huis-stop zo'n 10 Ampere dus ik denk niet dat jouw beamertje meer kan trekken.

Verwijderd

De beamer die ik heb gebruikt een 3 vormige stekker die ook in sommige voedings adapters zitten van laptops. Maar een voeding kabel is een voeding kabel en wordt pas omgezet in de adapter. Als dus de voeding stekker gewoon past en GOED past, dan gaat dat wel goed.

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
dat zijn de mooiste klanten altijd. Me lamp van me beamer is kapot, wat kost een nieuwe? Kan je vertellen dat kost veeeel geld ;)

En achteraf blijkt dan dat hij mee naar huis gegaan is om lekker een filmpje te kijken, dus ik waarschuw je. Speel niet teveel met dat ding, lampen zijn duur ;)

Je kan waarschijnlijk het beste even op website van fabrikant kijken wat erin moet

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
idd als het past dan werkt het. tenminste op mijn beamer wel

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 15:17
Lees het type plaatje maar lieft eerst wat erin moet, dan weet je het tenminste zeker.

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• Cerntje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-07 12:19
Het werkt inderdaad :)

Ik had vanmiddag een speciale XBOX s-video kabel gehaald omdat ik hem ook op mijn XBOX wilde aansluiten. Dit werkt ook perfect, zonder enig probleem. Speelt heerlijk zo :D

Jongs, bedankt 8)

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:55
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:01:
Moet makkelijk kunnen. Volgens mij heeft een huis-stop zo'n 10 Ampere dus ik denk niet dat jouw beamertje meer kan trekken.
Een huis-stop(zekering) trekt 16A

offtopic:
Ik Doe Opleiding Elektro :P Tsja.kan soms handig zijn

11445wp Solar | 3 x Indevolt Hybride 8kw | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Wouter!! schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:01:
[...]

Een huis-stop(zekering) trekt 16A

offtopic:
Ik Doe Opleiding Elektro :P Tsja.kan soms handig zijn
Ligt heel erg aan de leeftijd van het aangelegde systeen (en dus vaak leeftijd van het huis) want voor 1975 werden er ook vaak 10A en soms zelf 5A zekeringen in gestopt, omdat iemand toen niet zo gauw over dat vermogen heen kwam

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:55
Ik ben 15...Dus van dat tijdperk weet ik niks af :9

11445wp Solar | 3 x Indevolt Hybride 8kw | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

Pagina: 1