Ik heb onlangs (na 4x ruilen!!!!) een DECT telefoon van Philips in huis gehaald, type DECT 613. Er zit een NIET-storen modus op, maar die laat nog even de eerste twee seconden van de beltoon horen voordat hij op stil gaat. Dit is verschrikkelijk vervelend. Dus ik ben maar gaan zoeken naar de enige manier om ervoor te zorgen dat bepaalde nummers mij niet storen:
een 'custom' ringtone waarvan de eerste twee seconden stil zijn.
Die kan ik nergens vinden. Als ik al ergens een beltoon vindt (zelfs op de Club Philips website) dan krijg ik het niet voor elkaar om hem over te zetten. SMS-en kan ik wel met dit toestel, maar niet naar het betaalde SMS-nummer voor de beltoon. De betaalde servicenummers werken weer niet met een telefoonnummer dat afwijkt van 06-... en de telefoon die ik heb komt niet voor in het systeem. Kortom... hopeloos.
Iemand een idee hoe je een ringtone verstuurd naar mijn DECT telefoon?
Nog beter zou zijn als ik er zelf een kan maken, maar hoe doe je dat?
En hoe kun je dit zelf versturen (via SMS?)
Deze truc heb ik met mijn NOKIA 3210 al eens uitgehaald. Ringtone zonder tonen gemaakt en met SmartSMS verstuurd naar mijn mobiele nummer. Bepaalde nummers krijgen deze ringtone toegewezen en storen mij dus nooit.
Is er iemand een beetje een DECT ringtone whiz die mij kan helpen?
een 'custom' ringtone waarvan de eerste twee seconden stil zijn.
Die kan ik nergens vinden. Als ik al ergens een beltoon vindt (zelfs op de Club Philips website) dan krijg ik het niet voor elkaar om hem over te zetten. SMS-en kan ik wel met dit toestel, maar niet naar het betaalde SMS-nummer voor de beltoon. De betaalde servicenummers werken weer niet met een telefoonnummer dat afwijkt van 06-... en de telefoon die ik heb komt niet voor in het systeem. Kortom... hopeloos.
Iemand een idee hoe je een ringtone verstuurd naar mijn DECT telefoon?
Nog beter zou zijn als ik er zelf een kan maken, maar hoe doe je dat?
En hoe kun je dit zelf versturen (via SMS?)
Deze truc heb ik met mijn NOKIA 3210 al eens uitgehaald. Ringtone zonder tonen gemaakt en met SmartSMS verstuurd naar mijn mobiele nummer. Bepaalde nummers krijgen deze ringtone toegewezen en storen mij dus nooit.
Is er iemand een beetje een DECT ringtone whiz die mij kan helpen?