Ik heb een asus p4pe mobo 2,4 Ghz, wd caviar 80Gb en 512 MB-ram en windows XP-sp2 (home) en heel af en toe (lees 1x per 2 weken) heb ik iets vaags, nl: De pc start tot voor post. je hoort even de hdd zijn werk doen. Daarna is het stil, geen piep geen beeld helemaal niets, maar dan ook echt geen niets. Het power lampje brand en het HDD-lampje brand continu (maar geen gereutel) de monitor springt dan weer naar stand-by
een herstart heeft dan geen effect. Het enige dat helpt is omgeveer 1 minuut de hoofdschakelaar op de pc uittezetten (dus diegene bij de voeding) daarna start alles weer normaal op alsof er nooit iets is gebeurt.
edit: dit lijkt wel een beetje op een ander tpoic, maar er is niets veranderd of toegevoegd (hardware)
Ja. ik weet het er zijn veel topic's over dit probleem, er is zelfs een FaQ van. Maar het lastige is dat het bijna nooit gebeurt, tevens kan ik niet ff wat omwisselen.
een herstart heeft dan geen effect. Het enige dat helpt is omgeveer 1 minuut de hoofdschakelaar op de pc uittezetten (dus diegene bij de voeding) daarna start alles weer normaal op alsof er nooit iets is gebeurt.
edit: dit lijkt wel een beetje op een ander tpoic, maar er is niets veranderd of toegevoegd (hardware)
Ja. ik weet het er zijn veel topic's over dit probleem, er is zelfs een FaQ van. Maar het lastige is dat het bijna nooit gebeurt, tevens kan ik niet ff wat omwisselen.
[ Voor 22% gewijzigd door Pinin op 30-12-2004 21:46 ]
www.casarodriguillo.com