[TV-OUT] TV-schem blijft blauw beeld weergeven

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-08 15:17
De PC van een kennis van me had een format nodig. Zo gezegd, zo gedaan. WinXP SP2 erop en alle drivers.
Nu stuitte ik alleen op het volgende probleem: Ik krijg geen beeld meer van PC naar TV.
Hij heeft een GeForce 2 MX. Heb nu al een hele reeks van detonator drivers geprobeerd, van verschillende versies, 4x reeks, 6x reeks etc.

Bij alle drivers blijft hetzelfde probleem: een blauw scherm op de TV. Met een andere driversoort heb ik even voor elkaar gekregen om beeld te krijgen wanneer ik een film opzette (overlay natuurlijk op secundair), alleen was dit beeld grijs en niet te ontcijferen, gewoon vage losse beelden allemaal door elkaar. Bij bepaalde drivers resette de PC zich zomaar wanneer ik voor de optie clone koos.
Ik snap er nix van, voor de format heeft het altijd gewerkt.
Beeldscherm clonen, overlay op secundair. Alles staat voor zover ik kan zien goed. Hij staat goed op PAL ingesteld etc etc. Hij MOET gewoon werken, maar op de een of andere manier doet hij het niet :( Ook met TV-Tool geen suc6. Het beeld blijft weer blauw. Ook alleen het beeldscherm clonen of het uitbreiden van het bureaublad werkt niet. De TV blijft een blauw beeld weergeven.

Kabel is goed, want die heb ik op een andere PC geprobeerd. Die PC heeft ook een GF2 MX met de 42.30 drivers. Die heb ik dus ook even geïnstalleerd, maar ook met die drivers doet hij het niet. Het lijkt alsof SP2 de boosdoener is. Aangezien ik verder geen reden meer heb waarom hij niet zou werken. Voor de format deed hij het wel, het enige verschil is dus SP2.

Verwijderd

Blauw scherm betekend meestal geen/geen goed signaal!
check of je hem wel op PAL-B heb staan !!

En wat voor uitgang?? S-video/tulp ?

Gr,
Timoos.

• benchMarc
Hij staat op PAL-B. En de uitgang is composite.

• benchMarc
Niemand? :(

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Maak eens een snelkoppeling en zet daar dit in:
%windir%\system32\rundll32.exe nvcpl.dll,NvCycleDisplayDevice

Werkt bij mij altijd perfect. :)