Toon posts:

GA-K8NSNXP AGP Votage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil bij mij GA-K8NSNXP mobo de agp voltage veranderen, maar ik kan het nergens vinden... :? ik heb de handleiding doorgekeken en de site van gigabyte afgezocht, maar daar staat nergens iets over de agp voltage... alleen over de speed (ik weet niet zeker of dit hetzelfde inhoud).
Het veranderen van de AGP voltage moet wel kunnen aangezien er in reviews staat dat het mogelijk is.

Mijn vraag is dus, waar staat t? :)
bye

Verwijderd

Zou je niet es beginnen met in je bios kijken? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja.. dat heb ik dus ook al gedaan voor de duidelijkheid...lol :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Misschien dat je eens moet beginnen met uitleggen wat Votage is :P

Maar idd, gewoon in BIOS kijken, had je ook op Google kunnen vinden.
Deze geeft je wel wat informatie :)
Succes ermee!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

sapphire

Die-hard pruts0r

Als ik vragen mag, waarom wil je het voltage van je AGP verhogen ? Want als je bv. je videokaart verder wilt overclocken oid. dan maakt dat echt helemaal niks uit hoor.
* sapphire snapt het nu van deze functie ook niet echt :|

Gabriël AM5

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Het wil alleen nog wel eens helpen qua stabiliteit als de AGP Bus zelf is overgeklokt, dus bijvoorbeeld 75MHz ipv 66MHz. Maar ja, de meeste bordjes hebben inmiddels wel een nette AGP Bus-lock tegenwoordig

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Verwijderd

Topicstarter
FnF schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:21:
Misschien dat je eens moet beginnen met uitleggen wat Votage is :P

Maar idd, gewoon in BIOS kijken, had je ook op Google kunnen vinden.
Deze geeft je wel wat informatie :)
Succes ermee!
Dude.. het is voltage = voltage... :/
Dus... als ik het op google kon vinden had ik het dus allang gevonden dus je helpt niet echt.

En ik wil dat veranderen omdat ik soms artifacts krijg bij games, omdat mijn radeon 9800 pro is gesoftmod naar XT. Er stond namelijk in een topic hier dat je dat zo kon oplossen. Ik zal is proberen of AGP speed er wat aan veranderd.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

sapphire

Die-hard pruts0r

Demon_Eyez schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:02:
Het wil alleen nog wel eens helpen qua stabiliteit als de AGP Bus zelf is overgeklokt, dus bijvoorbeeld 75MHz ipv 66MHz. Maar ja, de meeste bordjes hebben inmiddels wel een nette AGP Bus-lock tegenwoordig
offtopic:
Thnx demon_eyez, heb ik ook weer wat geleerd. Kan ik emteen toepassen op me ouwe asus bordje in me typbak O+

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb nu dus ook de agp speed veranderd naar 70, dit scheelt al een hoop.
Pagina: 1