Hallo ik ga binnenkort mijn computer verkopen aan iemand, maar nu wil ik dat ik al mijn emails gewoon mee kan nemen, maar hoe doe ik dat in Mozilla Thunderbird, want ik heb gezocht ,maar weet niet hoe ik alle mailtjes op kan slaan of waar ik ze vandaan kan halen.
Verwijderd
Je kan een nieuwe mail folder/box aanmaken, in unix formaat als 1 bestand.
Daar kan je al je mails naar toe verplaatsen, en dat bestand staat in het path
van je aangemaakte locatie voor je mailfolder.
Dat bestand moet je dus backuppen.
Daar kan je al je mails naar toe verplaatsen, en dat bestand staat in het path
van je aangemaakte locatie voor je mailfolder.
Dat bestand moet je dus backuppen.
Je kunt je e-mails vinden in de map Mail van je profiel.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:15:
Hallo ik ga binnenkort mijn computer verkopen aan iemand, maar nu wil ik dat ik al mijn emails gewoon mee kan nemen, maar hoe doe ik dat in Mozilla Thunderbird, want ik heb gezocht ,maar weet niet hoe ik alle mailtjes op kan slaan of waar ik ze vandaan kan halen.
Verder werkt een programma als MozillaBackup ook erg goed.
Dit was trouwens ook een goede vraag geweest voor het grote Thunderbird topic, ik zie alleen dat die al weer wat verder naar beneden gezakt is..
Iets harder zoeken was wel een goed idee geweest; dit is namelijk eenvoudig te vinden 
[search=thunderbird backup]
[search=thunderbird backup]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()