Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een motorola V220 waar ook een mp3 speler inzit, maar het belangrijkste vind ik nog dat ik de foto's van me telefoon af kan halen. Hier is een USB kabeltje bij geleverd, maar geen software! ik kan op het internet ook geen software vinden en GOT/google leveren weinig tot geen help.

Afbeeldingslocatie: http://direct.motorola.com/dut/images/products/phones/v220_phoneselect.gif

Weet iemand hoe ik deze software kan krijgen zodat ik via de de usb kabel foto's en mp3's kan overzette en afhalen. Windows herkent wel nieuw apparaat maar heeft geen drivers.

Hoop dat iemand mij kan helpen! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 19:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen? maargoed, ik zie morgen of zo wel ik ga lekker drinken en feest vieren, allemaal gelukkig nieuwjaar alvast! :D

Verwijderd

mobiletools, downloaden of een cdrom van de v600 kopieren. En nog een gelukkig nieuwjaar

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hem nergens op het i-net vinden. mss kan iemand hem van cdtje halen en een mirror maken? anders kan het via ICQ of msn. iemand? :)

Verwijderd

Even zoeken naar "phone tools" op filemirrors.com levert vast wel wat op ... :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 11:18 ]

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
lijkt me niet dat je in maart het nog zoekt.. maar zowel.. ik kan je er wel aan helpen

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
is dit een beetje een relaxte telefoon?
ik heb me laten vertellen dat hij ongelofelijk langzaam is in de menu's en je maar 10 smsjes op kan slaan... het model en de prijs staan me namelijk wel aan, maar ik wil er wel iets mee kunnen!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
daFubar schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:23:
is dit een beetje een relaxte telefoon?
ik heb me laten vertellen dat hij ongelofelijk langzaam is in de menu's en je maar 10 smsjes op kan slaan... het model en de prijs staan me namelijk wel aan, maar ik wil er wel iets mee kunnen!
Menu's zijn bij mij niet traag, sms opslag ligt meer aan de sim capaciteit,ik kan zelf in princiepe 12 of 13 sms-jes opslaan,maar met de software (die er los bij gekocht moet worden,of op minder legale wijze) kan je sms-jes gewoon opslaan naar je pc als je die mini usb kabel hebt.
Ik gebruik gewoon de kabel van mijn digicam,die past er ook op.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

Zerora

Ik Henk 'm!

ff een kickje

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Ik ken echt nergens de software vinden.
'phone tools' op filemirros levert niks op.

[ Voor 21% gewijzigd door Zerora op 27-10-2005 14:22 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

iemand?? Ik zoek ook een linkje..

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
2de op google met de woorden; v220 mobile phone software.

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/111426 hier wordt het verteld als het goed is . Lees anders het meest recente, die links zullen waarschijnlijk nog wel werken.

Learn to forget...

Verwijderd

martieadams schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:43:
2de op google met de woorden; v220 mobile phone software.

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/111426 hier wordt het verteld als het goed is . Lees anders het meest recente, die links zullen waarschijnlijk nog wel werken.
Dat klopt, deze site, had ik natuurlijk ook al gevonden, net zoals zoveel site's hierover, maar dit werkt allemaal maar half of niet. Is er iemand met een directe link voor de goede stuff??

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
Ik heb nu ook een V220 met kabel,

maar ik kan maar geen drivers enzo vinden die werken....

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11 11:09

WeirdEye

Eindbaas

Lol, ik heb ook een V220 en ik heb zelf zo'n datakabeltje (Van digi cam), Ik heb de software ook, alleen niet via de 'legale' weg, wil wel aardig, alleen een super traaaaag programma, maar het kan volgens mij niet op een andere manier, je hebt echt die software nodig om op het interne schijfje te komen, het heet Mobile Phone Tools, je kunt er ook sms'sje mee verzenden via de telefoon.
Bij mij wil ie alleen nu niet meer, poortje op de telefoon is volgens mij brak...en ik heb een soort streepje op het voorschermpje (en dat hoort er niet!), kzal er maandag ff over bellen met motorola..

[ Voor 15% gewijzigd door WeirdEye op 13-01-2006 21:40 ]

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 09:04
Kan je met Motorols Mobile Phone Tools, ook .jar bestanden overgooien (javagames) naar je tel?

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-11 23:55
Beetje off-topic.
Maar weet iemand wat voor lader er in een Motorola V220 gaat? :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Henkie-Jan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:54:
Beetje off-topic.
Maar weet iemand wat voor lader er in een Motorola V220 gaat? :)
De oude versie. Dus het rondje, lijkt een beetje op die van Nokia. :)
Pagina: 1