[explorer] bij invoeren wachtwoorden geen * meer

Pagina: 1
Acties:

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-08 17:52
Hoi allemaal,

Voor mij geen probleem maar onze klanten van het internetcafé hebben er een probleem mee dat zij geen stippen krijgen bij het invoeren van het wachtwoord bij bijv. hotmail.
Nu valt me trouwens ook op dat we geen é en á enzo in ie krijgen op deze computer. Ik wil graag FF installeren, maar 't interesseert me toch zeer waar dit probleem zit.

Bedankt voor 't antwoord en bij deze alvast een goed uiteinde en een goed begin van 2005

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik neem aan dat er standaard gebruik wordt gemaakt van IE? Welke versie? Is dit op alle PC's zo? Is dit in heel Windows; of alleen in IE?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

zeer appart......

ik dacht dat wachtwoorden op een "andere manier" werden weergegeven/opgeslagen

• pres_lincoln
Spider.007 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:28:
Ik neem aan dat er standaard gebruik wordt gemaakt van IE? Welke versie? Is dit op alle PC's zo? Is dit in heel Windows; of alleen in IE?
Het is er maar bij eentje, XP home met SP2, ie=6.0.2900.2180

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Zoek eens op "protected storage".

Verder: á en ô etc. krijg je door bij landeninstellingen het juiste toetsenbord te installeren.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• pres_lincoln
pinockio schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:36:
Zoek eens op "protected storage".

Verder: á en ô etc. krijg je door bij landeninstellingen het juiste toetsenbord te installeren.
't is alleen bij IE, word, kladblok etc. geeft ie de karakters wel weer, bij IE geeft ie niets weer, é wordt dan een leeg karakter. Bij het aanmelden in Messenger geeft ie trouwens wel de sterretjes/stipjes weer... Dus het zit 'm puur in IE.. Vaag! |:(

Tijd voor FF in 't internetcafé ;)

[ Voor 20% gewijzigd door pres_lincoln op 30-12-2004 19:45 ]

Pagina: 1