Vragen over "remaining" colum in emule 0.44d

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik ben zo overgestapt van de 0.42 naar 0.44d van emule.

Nou zie ik iets vreemds aan de "remaining" colum van emule. (Dit is de colum met de tijd en grote van het te downloaden file) :?
In deze colum staan tijden en grotes. De grote van de file begrijp ik.
MAAR er staat ook een tijd bij en dit terwijl er geen d/l snelheid bij staat.
Er zijn dus files met een tijd en een d/l snelheid en die begrijp ik.

En er zijn files bij die een tijd "remaining" hebben maar geen d/l snelheid. De tijd remaining blijf dus hetzelfde. |:( |:(

Wie begrijpt dit??
Is er wat aan te doen??

Ik draai dus emule 0.44d op de "ed2k: en "kad" netwerken nu.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Niemand _/-\o_ |:(

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat is een geschatte tijd gebaseerd op onder andere de tot dan toe behaalde download snelheid. Je kan dat uitzetten via de "Use advanced calculation method for remaining time" optie bij Preferences -> Files. Als je die optie uitvinkt zie je voortaan de remaining time gebaseerd op de huidige download snelheid. :)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Ik denk dat die "Time Remaining" de tijs is die de laatste keer dat eMule iets van die file gedownload heeft nog nodig was....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

In die korte tijd en met zo schreeuwen niet nee |:( :P

Kicken ajb niet binnen 24 uur, zeker niet voor zoiets dat totaal geen haast heeft. Niet netjes tegenover de anderen met vragen. We zijn geen €1,uur helpdesk ;)

Ook staat het achteraf blijkbaar gewoon in het menu, dan kan dit topic wel dicht ook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.