In deeze zin staan drie fauten
En het werkt nog ook, had dat op de FP nog niet gezien...Vaudtje schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:30:
stiekum trek ik nu hopelijk ook al de aandacht met dit topic
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Zie ook [rml][ NSTM] Verzoek tot openen topic over Artists Support Asia[/rml]Vaudtje schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:30:
of misschien alleen een stickie in NSTM?
worden we ook op de hoogte gehouden van het aantal abonnementen die door deze actie zijn afgesloten? Niet dat ik dat verwacht, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En zeker dit topic ook want ik had het inderdaad nog niet gezien.
Ben inderdaad ook benieuwd hoeveel mensen er binnen deze maand verlengen of een abbo nemen
[ Voor 36% gewijzigd door TwoR op 30-12-2004 17:43 ]
Ik zit al een tijdje te denken aan een abo, maar deze actie heeft me over gehaald, zodra mn salaris is gestort ga ik een abo afsluiten
en zo is het voorspeld!
Dan stuur je toch het symbolische abonnementsgeld direct naar giro 555?Zoefff schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:21:
Dit is voor het eerst dat ik het jammer vind dat ik al een abo heb. Goed geregeld jongens
Ik overweeg hierdoor serieus een abo te nemen
Die is er allang?CrashOne schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:30:
Is het geen idee om een banner te laten roeleren voor Giro 555?
[ Voor 64% gewijzigd door Osiris op 30-12-2004 18:30 ]
DoneMAZZA schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:28:
[...]
Dan stuur je toch het symbolische abonnementsgeld direct naar giro 555?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ok, ben hem nog niet tegen gekomen.Osiris schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:30:
Ik overweeg hierdoor serieus een abo te nemen
[...]
Die is er allang?
Levert die geld op voor giro 555? Dan zet ik per direct de banners weer aan
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dat heb ik allang gedaanMAZZA schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:28:
[...]
Dan stuur je toch het symbolische abonnementsgeld direct naar giro 555?
Ik neem aan dat het niet per view geld oplevert, maar dat het is bedoeld om mensen er op te wijzen dat er geld kan worden gestortAtleX schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:35:
Levert die geld op voor giro 555? Dan zet ik per direct de banners weer aan
Verder goede actie! Ik stort trouwens rechtstreeks.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
verlengingen vallen ook onder deze actieZoefff schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:21:
Dit is voor het eerst dat ik het jammer vind dat ik al een abo heb. Goed geregeld jongens
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 30-12-2004 19:35 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
W00t! Hulde!Daniel schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:35:
Voor wie het weten wil, inmiddels zijn er al meer dan 60 abo's afgesloten, goed voor meer dan 2000 euroDit overigens wel onder voorbehoud, mensen kunnen besluiten de betalingen weer te annuleren.
Leuke combi zo, de mensen die niet tevreden met de nieuwe layout zijn, kunnen een abo nemen, en de drempel wordt alleen maar lager vanwege deze actie
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Alle centen gaan direct naar giro 555, en de banner wordt weggehaalt
Schaadt het niet, dan baat het niet
Ow, vergis je daar niet op. Mensen die nu een abo hebben zullen daar ongetwijfeld tevreden over zijn en dus is de drempel lager om je abo te verlengenSeven of Nine schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:55:
t.net blij met die abbo's? die verdienen er niks aan, nog sterker, ze verliezen eraan...
Alle centen gaan direct naar giro 555, en de banner wordt weggehaalt.
[ Voor 15% gewijzigd door Osiris op 30-12-2004 20:59 ]
* Operations heeft direct weer een full abonnement genomen
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
De tellerstand is intussen voor zover ik weet al iets van 3 keer zo hoog, top mensenDaniel schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:35:
Voor wie het weten wil, inmiddels zijn er al meer dan 60 abo's afgesloten, goed voor meer dan 2000 euroDit overigens wel onder voorbehoud, mensen kunnen besluiten de betalingen weer te annuleren.
Ik zelf was nog wel van plan een jaartje crewabo te houden en heb dus maar gewoon 25 euro naar 555 overgemaakt, maar als je die luxe niet hebt kun je dus nu vanaf 17.50 een abo nemen en tegelijk het goede doel sponsoren
En volgend jaar gewoon abonnee blijven natuurlijk.
ARME AOW’er
Overigens werkt het fotoalbum zeer fijn!
Intentionally left blank
Misschien een idee om iemand van het management van tweakers te laten mailen naar redactie@radio555.nl om de actie aan te melden.... in het kader van de promotie van tweakers.net en de goodwill van de tweakers.....
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik weet hoe snel ze daar hun mail verwerkenNanax schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:38:
ik zie tweakers.net niet in de lijst me actie !... komt dat nog?
Overigens heeft minister Zalm gezegd dat hij de BTW die geheven wordt over bijvoorbeeld CD's voor deze acties op Giro 555 gaat storten. Geldt dit dan ook voor deze actie van Tweakers.net? 19% is best veel, zo'n 2000 euro. Misschien is het zinnig om even contact op te nemen met de fiscus.326 abo's, € 10.009,-
Steun getroffenen zeebeving!
Vanochtend reeds geregeld:elnino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:34:
De €10.000,- is gepasseerd:![]()
[...]
Overigens heeft minister Zalm gezegd dat hij de BTW die geheven wordt over bijvoorbeeld CD's voor deze acties op Giro 555 gaat storten. Geldt dit dan ook voor deze actie van Tweakers.net? 19% is best veel, zo'n 2000 euro. Misschien is het zinnig om even contact op te nemen met de fiscus.
Daniel schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:30:
Onze overheid is ook weer niet helemaal gaarDe BTW die we binnenhalen met die abo-verkoop wordt door de belastingdienst ook doorgestort naar giro 555
Scheelt weer 2000 euro
Dat is goed nieuws!curry684 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:39:
Vanochtend reeds geregeld:
Overigens moet de tekst in de frontpage .plan dan nog aangepast worden:
... wordt het volledige abonnementsgeld (na aftrek van het btw-bedrag) direct gestort op giro 555
Die tekst klopt nog steeds prima. Het resterende bedrag wordt nl. niet direct overgemaakt, maar loopt via de belastingdienst etc.elnino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:04:
[...]
Dat is goed nieuws!
Overigens moet de tekst in de frontpage .plan dan nog aangepast worden:
[...]
Professioneel Hyves-weigeraar