Toon posts:

Software voor opzetten van een ringtone-site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik wil een ringtone site opzetten, alleen weet k niet wat voor software ik hiervoor nodig heb. De plannen zijn dat de site in PHP wordt gemaakt, dat mensen een 0900-nummer bellen (aanwezig), een code invoeren van de bepaalde ringtone, de server zoekt die code op en stuurt de bijbehorende ringtone naar de klant.

Nu is dus de vraag, weet iemand wat voor software ik op de server moet draaien om alles draaiend te krijgen? Degene die me daarmee kan helpen krijgt eeuwige roem _/-\o_

Tnx in advance!

Groeten

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

PHPmyRingtone natuurlijk :/

Heb je al gegoogled? Wil je de ringtones zelf gaan hosten of bouw je alleen een link site? Heb je zelf al een plan van aanpak voor één en ander? Wat zijn je plannen op dit moment?

[ Voor 31% gewijzigd door Ebayzo op 30-12-2004 17:16 ]

Default blanke hetero

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:11:
Degene die me daarmee kan helpen krijgt eeuwige roem _/-\o_
offtopic:
En jij een euro per ringtone. Ruilen? 8)7

Maar goed. Voor zoiets lijkt het me dat je het serieus aanpakt en zodoende al een beeld hebt van wat je wilt. PHP zegt heel erg weinig, wat voor functionaliteit zoek je precies? Ook zou ik de techniek niet de beperkende factor zijn als je niet toevallig al veel kennis hebt van PHP. Maar dan had je zelf al een opzet gemaakt neem ik aan.

Gaat het vooral om een koppeling betaling via 0900 <--> webwinkel <--> ringtone naar de foon gooien? Of ook de webwinkel zelf, etc. Wat zijn de bedragen die je kunt/wilt uitgeven voor de software en beheer? Zelf maken kan altijd maar daar open je geen topic voor in Software Algemeen.

offtopic:
en nu de voornaamste reden dat ik reageer: ik pas de topictitel iets aan. Ik dacht dat je wilde downloaden van zo'n site

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 30-12-2004 18:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)