Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Tweakstore = taboe?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik nou niet begrijp is dat inmiddels zo'n beetje alle topics (en shop survey) die maar iets te maken hebben met de afloop van Tweakstore in Rotterdam gesloten zijn. De kracht van een forum als dit schuilt toch juist in het delen van ervaringen? Ik heb een bestelling geplaatst en betaald en zoals zovelen met het nodige gebrek aan communicatie moest ik op de site lezen dat ze stoppen.

Ik ben zelf voor dik 100,- het schip ingegaan (aangetekende brieven gestuurd, 1 kwam terug met melding "vertrokken" en de ander nooit reactie op gehad) en het is duidelijk dat ik niet de enige ben. Ook heb ik in Rotterdam al voor een dichte deur gestaan. Het bedrijf dat het domein beheert zegt dat hun rekeningen nog betaald worden maar weet ook niet waarom daar nooit telefoon wordt opgenomen (die persoon moest van iemand van hier horen dat het nummer niet meer bestond).

Ik snap best dat je niks opschiet met posts als k*ttent en hier moet je nooit kopen, maar om nu alles op slot te gooien? Ik heb geen idee meer wat ik nog meer kan proberen maar ik wil de he(e)r(-en) van JBO toch nog wel ff heel graag spreken, want dit is gewoon diefstal.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien, enkele users, zich niet hielden aan de voorwaarden die Tweakers.net had gestelt in het topic is het topic op het forum gesloten. Echter besloten enkele users de "discussie" voort te zetten in de Shop Survey, waarop de Shop Survey eveneens gesloten is.
Helaas, dat het zover heeft moeten komen maar wanneer men zich niet kan of wil houden aan enkele voorwaarden, die wij aan dergelijke topics verbinden, gaat de boel op slot.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kobuzz: Als je nou je research gedaan had (het gesloten topic), dan was je erachter gekomen dat je maar beter niet kon bestellen denk ik ;) Nu is je volgorde (bestellen -> research) verkeerd om :o

[ Voor 18% gewijzigd door Osiris op 30-12-2004 20:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
@longbeard: 100% mee eens, ware het niet dat dit forum mijn laatste redmiddel is om ook maar het kleinste spoortje van meneer [NAW gegevens verwijderd] te kunnen vinden. Men heeft in verschillende topics geschreven dat het echt een beste jongen is een heus geen oplichter, maar dat gevoel begint mij toch wel stevig te bekruipen. Er is eens geschreven dat er na heel lang op de deur beuken opengedaan werd. Nu heb ik zelf voor een potdichte deur gestaan, maar is er iemand die na die tijd nog iemand te spreken heeft gekregen? Hoeveel mensen krijgen nog geld en/of spullen van hem?

@Osiris: Osiris jongen, bedankt he, daar kunnen we wat mee . Ik heb de spullen hier zelf niet besteld, dat heeft iemand voor mij gedaan die wat spulletjes bij elkaar had gezocht voor waterkoeling, waar ik 0% verstand van heb. Zoals je in verschillende topics hebt kunnen lezen waren er ook zat positieve reactie op deze tent, dus we zijn er nou niet bepaald met open ogen ingelopen lijkt me.
Voordat er nu reacties komen van: "dat is die ander zn probleem", zo werkt het dus niet.

Inmiddels schijnt ie in [NAW gegevens verwijderd] te wonen, maar ik heb m nog niet precies kunnen traceren.

[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 30-12-2004 21:00 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Om dit soort gegevens is het vorige topic eveneens gesloten. Bij deze gaat dit topic dezelfde richting op.

Dicht.

Dit topic is gesloten.