Toon posts:

Probleem met relatie

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een jaar ongeveer een soort van vriendenrelatie met een meisje, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Ze woont erg ver weg, en ik ken d'r alleen van internet.
We kennen elkaar erg goed (misschien te goed)...

Nu is het zo dat ik soms van d'r af wil, maar na een aantal weken wil ik opeens weer contact met d'r. Het is heel raar. Bovendien blijf ik steeds aan d'r denken.

Kan iemand me raad geven wat ik nu moet doen?

Ik zelf denk dat het ligt aan het feit dat ik verder totaal geen andere vriendinnen heb, alleen vrienden, en dat iets in mij dit meisje ziet als een soort van echte vriendin. Maar een ander deel in mij strijd daar tegen.

Een andere kanttekening is dat ik heel erg in de war raak als ik contact met haar heb. Als ik zeg dat ik het niet meer wil en ik laat het een paar weken voor wat het is, dan voel ik me veel "geordender" enz.

Ik heb nu al een paar keer laten weten dat ik er mee wil stoppen, maar iedere keer kom ik er zelf weer op terug. Op zich is ze best aardig, maar ik word heel erg verward door haar.

Wat moet ik doen? :(

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Volgens mij ben jij gewoon verliefd! Jammer dat je te ver van elkaar af woont, ik denk dat dat eerder het probleem is, anders zou je er gewoon aan toe kunnen geven..

Sign here against sigs

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
spreek is een keer ergens af met haar.

en heb het der is met haar over.

misschien dat je wel meer voor haar voelt dan je wilt toegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu zit ik bijvoorbeeld op een moment dat ik echt helemaal confused ben en er vanaf wil... En nee, ik ben niet verliefd, want ik vind haar totaal niet aantrekkelijk (op foto's...) Dat maakt me zo in de war; ik leer haar eerst van binnen kennen, en daarna zie ik pas hoe ze eruit ziet. Ik ben echt in de war hierdoor....

Want in real-life had ik zo iemand never nooit als vriendin beschouwen :\

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Dit is wetenschap noch levensbeschouwing. We zijn hier geen hulpforum; er zijn genoeg fora op internet voor jouw soort problematiek.

Als je hier wat langer rond zou lopen, zou je dit misschien in Stuffis Generalis of de Huiskamer hebben kunnen plaatsen, maar die fora zijn nu voor jouw nog niet beschikbaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Confusion op 30-12-2004 16:35 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.