Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Het is afdoende om anomynous te blokkeren en deze mappen te verwijderen 
En ja die FTP werd inderdaad gebruikt om stuff op te zetten
En ja die FTP werd inderdaad gebruikt om stuff op te zetten
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
altijd anomynous account uitzetten. vooral als je rechtstreeks aan het internet zit.
wees blij dat je geen dikke lijn hebt liggen. had je mooi wat dataverkeer kunnen kosten
wees blij dat je geen dikke lijn hebt liggen. had je mooi wat dataverkeer kunnen kosten
Ach zolang het geen schadelijke dingen zijn maakt het me niet eens zoveel uit
En als er iemand verbonden is met m'n FTP dan zie ik dat gelijk in de systray en dat is me de afgelopen dagen niet opgevallen, dus ik denk dat ze m'n servertje vandaag pas ontdekt hebben.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Je kan toch zien wanneer die map aangemaakt is. En waarschijnlijk heb je ook nog wel logfiles van je FTP server??
Ik zou die map lekker laten staan, wachten tot er iets in komt wat je zelf kan gebruiken (warez) en dan de boel dichtzetten
Ik zou die map lekker laten staan, wachten tot er iets in komt wat je zelf kan gebruiken (warez) en dan de boel dichtzetten