[Demon]wat te doen? [speed downgrade]

Pagina: 1
Acties:

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Laatst mijn abbo downgegrade... maar tot op heden (2 á 3 maand later) nog steeds mijn oude snelheid.. terwijl ik betaal voor minder en in mijn account ook een lager abbo staat.

Wat moet ik doen? het hun laten weten (het is natuurlijk wel lekker zo.. niets betalen voor een vette aansluiting :P)
Kunnen ze mij de volle pond laten betalen voor hun eigen fout?

Hulp gevraagd >:)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16

Cyphax

Moderator LNX
Ik zou het eigenlijk wel melden. Gewoon eerlijk zijn. Ik kreeg na aflopen van mijn proefabonnement van de krant toch nog dagelijks de krant, op gegeven moment heb ik ze gewoon gebeld met de melding dat er een foutje is gemaakt.
't is je eigen keuze, je kunt ook bij jezelf denken "hun verantwoordelijkheid, ik hou me van de domme".

Saved by the buoyancy of citrus

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lastig... Zij kunnen jou niet verwijten voor het feit dat je nog steeds een 'snel' abonnement hebt. Ik denk dat het een gewetenskwestie is.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
'k zou me er niet al te druk om maken :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Niet te druk om maken. Ik heb het ook gehad, en na 3 maanden of zo kreeg ik bericht dat ik gedwongrade zou worden. Ze zijn volgens mij gewoon niet zo snel daar.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Gewoon niet teveel snelheid gebruiken. Beetje langzamer klikkken. :)

Als je ze nu die snelheid laat verlagen kost dat hun alleen maar extra werk. En als je het meld moeten ze weer moeilijk gaan doen. Op een dag zal het wel weer langzamer gaan.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 10:35

TwoR

Gekleurde stippen

tja ach het is inderdaad een gewetens kwestie. Persoonlijk zou ik ze bellen om hen te vertellen dat je nog steeds snel internet hebt. Van de andere kant kan je je van de domme houden en mochten ze er ooit iets van zeggen aangeven dat je er niet veel verstand van hebt en dat je dacht dat het al minder snel was omdat je minder betaalde.

Het is maar net waar jij je lekker bij voelt ,ik zou me een dief voelen....

offtopic:
Ja ik weet het ben moraalridder voordat iedereen daar weer over gaat vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door TwoR op 30-12-2004 16:00 ]

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-02 09:47
Je moet je altijd van de domme houden.. Ze kunnen jou niets verwijten omdat je altijd kan zeggen dat je niet weet hoe je zoiets moet checken e.d...

(bewuste) Onwetendheid is prima ;)
Pagina: 1