Ik heb pas een Logitech internet chat headset gekocht en hem ondertussen ook al een keer omgewisseld, want de opnamevolume is extreem laag en ook is er een lichte ruis.
Alle volumes staan op 50% of hoger (ook al gevarieerd).
Er wordt wel wat opgenomen, maar het is niet te verstaan.
De microfoon boost staat ook aan (ook al zonder geprobeerd).
Een andere headset van een vriend doet het met dezelfde instellingen gelijk goed (zelfde type Logitech® Premium Stereo Headset).
Belangrijke info
Windows xp sp2
Soundblaster live 5.1 digital
Logitech® Internet Chat Headset (analoog geen usb).
Wordt gebruikt voor skype en verschillende shooters
Als iemand nog een oplossing weet of misschien waar het probleem kan liggen hoor ik het heeel graag. Voordat ik 40 euro heb weggegooid en toch maar een usb headset moet nemen. (of als iemand het kan vertellen dat hij het wel goed doet, maar dat het aan mijn pc ligt en hem kan doorverkopen)
Alle volumes staan op 50% of hoger (ook al gevarieerd).
Er wordt wel wat opgenomen, maar het is niet te verstaan.
De microfoon boost staat ook aan (ook al zonder geprobeerd).
Een andere headset van een vriend doet het met dezelfde instellingen gelijk goed (zelfde type Logitech® Premium Stereo Headset).
Belangrijke info
Windows xp sp2
Soundblaster live 5.1 digital
Logitech® Internet Chat Headset (analoog geen usb).
Wordt gebruikt voor skype en verschillende shooters
Als iemand nog een oplossing weet of misschien waar het probleem kan liggen hoor ik het heeel graag. Voordat ik 40 euro heb weggegooid en toch maar een usb headset moet nemen. (of als iemand het kan vertellen dat hij het wel goed doet, maar dat het aan mijn pc ligt en hem kan doorverkopen)