[KPN belbudget] Steeds ingesprek toon

Pagina: 1
Acties:

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Hallo,

Ik probeer naar mijn huis te bellen en ik hoor steeds ingesprek toon.
Dus ik bel met mijn GSM naar mijn vriendin op dr GSM die thuis zit.. en ze probeert mij wel even te bellen naar mijn GSM met de huistelefoon..... Ze hoort geen kiestoon
Ze toetst het nummer in en na een paar sec. staat er lijn bezet.

wat ik al geprobeerd heb: telefoon stekker gecontroleert (is net een nieuwe telefoon en aansluiting is ook nog geen week oud)
Telfoon uit en aan gedaan basis station uit en aangedaan
Telfoon stekker uit het IRA (geloof ik)punt gehaald en er weer in

Wat kan ik nog meer proberen?
We hebben de KPN al gebeld en zij zeggen dat er wel een storing is.. maar als die aan onze kant ligt wij moeten betalen voor een monteur.. dus ik zou graag nog wat tips willen wat ik nog meer kan proberen.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Probeer eens een ander toestel... gewoon analoog...
Misschien zit er bij het ISRA (zo heet 't volgens mij) punt wel zo'n stekkerdoos nog... daar misschien ook eens proberen...
denk dat dat een paar van de meest logischen zijn. Misschien hebben de vorige bewoners het anders aangesloten?

[ Voor 12% gewijzigd door Krullebol.nl op 30-12-2004 17:29 ]

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:17
Je kan toch na uitgelegd te hebben hoe de vork in de steel zit ff vragen of ze de lijn willen testen?

Dan weet je dat het niet aan de kant van kpn ligt, en dus ergo bij je thuis :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• altec
andere telefoon geprobeerd, en je raad het al niets....

@cyber....
Dat wil ik juist niet weten dat kost mij geld als het aan mijn kant ligt en een monteur komt niet voor 10 euro.. dan betaal je direct 75 euro of zo? (excl voorrijdkosten)

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 16:28

sjaak

un giorno credi

Lijnmeten doen ze op afstand.

• altec
ze zagen in de winkel dat er storing was maar konden niet zien wat het was...
of denk je dat ik uit mijn duim zuig dat er een monteur langs komt :s B)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Heb je geen mogelijkheid om je telefoon bij iemand anders (buren, vrienden, familie) of zo te testen?

Of op je PC (als je een modem hebt?)

Als dat allemaal nix uithaalt (telefoon doet 't gewoon, PC geeft geen respons..) Toch maar een monteur laten komen. Probeer ook idd even contact op te nemen met de vorige bewoners i.v.m. 'speciale' bekabeling...

/edit
op je PC bedoel ik dus je telfoonlijn testen.

niet ergens anders nog een telfoon waar de hoorn niet op de haak ligt? dan wordt je monteur erg duur idd :X

[ Voor 25% gewijzigd door J2pc op 31-12-2004 10:28 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• altec
zoals in mijn vorige posts heb ik aangegeven dat hij het eerst wel deed... en later niet.. ik al een andere telfoon heb geprobeerd en niets uit heeft gehaald...

dus.. conclusie: monteur moet maar komen denk ik.. als ik pech heb moet ik betalen.. :(

Verwijderd

altec schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:12:
ze zagen in de winkel dat er storing was maar konden niet zien wat het was...
of denk je dat ik uit mijn duim zuig dat er een monteur langs komt :s B)
Wat hebben ze in de winkel gedaan dan om het te testen? De storingsdienst kan een lijnmeting doen en die kun je gewoon opbellen. Ik zou KPN sowieso nog een keer bellen, kun je via de telefoon nagaan of het probleem bij jou zit of bij hen en als het probleem bij jou zit, kun je er ook nog achter komen waar het zit.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 21:10
gewoon even de telefoon op het isra punt aansluiten, werkt die dan nog niet bel dan 0800 0407 en geef aan hoe je allles hebt aangesloten. En test je telefoon even bij de buren of liever, test de telefoon van de buren bij jezelf.

• altec
ik heb al 10 x gemeld dat ik de telefoon getest heb.. bedankt om het nogmaals als tip aan te geven..

Heel bijzonder.. ik heb weer contact.. de monteur is gelukkig nog niet geweest.. en heb ik kunnen afbellen.. vaagheid vaagheid..

van gister 10.00 tot vandaag +/- 9 uur geen telefoon............????????

Er kan een slotje op hoor

bedankt voor de tips

• altec
Even een bericht....

De monteur heeft dus wel degelijk wat gedaan.. hij was in de wijkcentrale aan de gang.. heeft aan onze kabel getrokken en nu doet hij het weer (hij belde even op.. netjes :) )

Dus geen kosten voor mij.. nogmaals bedankt
Pagina: 1