[Input] Input lag bij verschillende games.

Pagina: 1
Acties:

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 11:51
Hey allemaal,

Ik heb net het forum doorzocht maar kon maar één echte post vinden over dit verschijnsel maar er werd geen antwoord in gegeven.

Mijn probleem is dus als volgt,

ik heb sinds een tijd dat ik input lag heb in verschillende games. De games waar het recentelijk in gebeurd is:

World of Warcraft
Half Life 2
Flatout

Met input lag bedoel ik dat als ik bijv op pijltje naar voren druk dat mijn char/auto/whatever in eerste instantie niet naar voren gaat, vervolgens klik ik nog eens en later nog eens en pas een tijdje later voert hij de commandos ook echt uit alleen niet 3x kort naar voren maar 1x lang (te lang).

Dit probleem heb ik echter alleen met het toetsenbord en niet met de muis.

Mijn pc specs:

ASUS A7N8X
Radeon 9200
768 MB Ram (kingston)
Logitech internet navigator SE
Win XP pro

Ik heb alle drivers recentelijk geupdate maar dit mocht het probleem niet verhelpen.

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Bij World of Warcraft kan het eraan liggen dat er veel lag is (dat het lang duurt om een berichtje van het spel naar de server te sturen), maar voor de andere spellen zou ik denken dat de computer te langzaam is.

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-05 11:51
De Cowboy schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:58:
Bij World of Warcraft kan het eraan liggen dat er veel lag is (dat het lang duurt om een berichtje van het spel naar de server te sturen), maar voor de andere spellen zou ik denken dat de computer te langzaam is.
Nee het heeft niets met lag te maken in WoW want het lopen over het gebied is clientside. Als ik pas zou kunnen bewegen wanneer de server me het go signaal geeft dan zouden alle MMO spelen onspeelbaar zijn.

Ook de tweede mogelijkheid is niet het geval want ik kan alle spellen vloeiend spelen met zelfs niet alles op minimum graphics alleen de input van het toetsenbord is dus een probleem.

Overigens heb ik net wat andere videodrivers geprobeerd en de standaard toetsenbord drivers van windows geprobeerd ipv de nieuwste logitech drivers, beide dingen losten niets op :(

Verwijderd

Dit heb ik ook wel eens gehad. Wanneer je hiervan last hebt moet je tijdens een game waarin je er last van hebt ctrl+alt+dleten en dan een knop indrukken die de lag zou veroorzaken. Als je dan het cpu verbruik van een proces omhoog ziet schieten moet je die es afsluiten......tenminste zo heb ik het hier gefixt....bleek een of andere nasty spyware shit te zijn :r