Toon posts:

Onnodig omlaag gemoddereerd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De onderstaande reacties heb ik geplaatst ik vind dat ze alle drie niet lager moeten zijn dan score 1. Kan iemand even terugdraaien wat de AFPC (Anti First - Post Clan) heeft zitten verknoeien. Het lijkt wel alsof je een wetenschappelijke ontdekking m.b.t. tot het topic moet plaatsen wil je niet gelijk op -1 First - Post gezet worden.

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1205782

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1205852

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1205856

MVG

Power_User

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ok, bedankt voor de uitleg...omhoog moderaten deze lieders!!!!!!!!
Vooral deze verdient niet meer dan een 0-score, is namelijk volstrekt overbodig en off-topic
Als er 4 Sata aansluitingen zijn waarvan er maar 2 gebruikt kunnen worden omdat de barebone dan VOL zit, is er dan in de toekomst wel plaatst voor Sata-DvD-Drives in die barebone?
Tja... er staat niet dat hij vol zit, enkel dat er maar plaats is voor 2 harde schijven, imho kun je op het plaatje en in de review duidelijk genoeg zien en lezen dat er ook een dvd-station in kan. Beetje overbodige vraag dan ook
[/N()()BM()DE] Hoe kun je een Mobo dat tot pc2700 (333 Mhz) ondersteund, testen met pc3200 (400Mhz) geheugen??? [\N()()BM()DE]
Tja.. Ten eerste dat opzichtige [\N()()BM()DE] haalt de waarde van je reactie al naar beneden. Op zich is je vraag niet zo heel gek, dus over een 0 of 1 valt hier voor mij wel te discussiëren, maar zelf neig ik ook meer naar de 0 dan de 1

Tot zover mijn motivatie

[ Voor 9% gewijzigd door Yoeri op 30-12-2004 13:38 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Ok, bedankt voor de uitleg...omhoog moderaten deze lieders!!!!!!!!
^^ with Youri, volkomen onzinnige reactie.
Als er 4 Sata aansluitingen zijn waarvan er maar 2 gebruikt kunnen worden omdat de barebone dan VOL zit, is er dan in de toekomst wel plaatst voor Sata-DvD-Drives in die barebone?
^^ nogmaals with Yoeri, een klein beetje nadenken mag best.
[[/N()()BM()DE] Hoe kun je een Mobo dat tot pc2700 (333 Mhz) ondersteund, testen met pc3200 (400Mhz) geheugen??? [\N()()BM()DE]]
De wereld bestaat niet uitsluitend uit MSN taalverkrachters, als je een reactie plaatst is het toch wel zo netjes om dat leesbaar te schrijven. Verder is de FP niet de juiste plaats om noob-vragen te gaan stellen, dat kan je beter op het forum doen (ook al zou je daar ongetwijfelt een slotje vangen voor zoiets).
Zou je die reactie zonder dat (imho!) kinderachtige [\N()()BM()DE] geplaatst hebben, dan zou een 0 of +1 te verdedigen zijn, maar nu zie ik er niet meer dan een dikke 0 in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Met dat laatste ben ik het volledig eens met botoo: dat is een compleet irrelevante toevoeging aan je post waardoor je niet serieuzer genomen zal worden. Een nul is dus rechtvaardig in mijn ogen :)