[Nero 6.x] Bestandsnamen zien er vernaggeld uit na branden

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Bij het branden van mijn mp3's op een backup Dvd met Nero 6.3xxx zijn de bestandsnamen helemaal vernaggeld. Even een voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://img154.exs.cx/img154/3561/nerofikkenbitchenthumb1ur.jpg
(click to enlarge :o )

Zoals je ziet rechts in mijn network drive ziet alles er nog netjes uit qua namen (hoofdletter aan begin, keurige streepjes, etc etc). Maar in het veld van de Dvd vernaggeld 'ie gewoon de hele namen nadat ik ze erin heb gesleept, voordat ik met branden begin.

Hoe los ik dit op?

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 21:32
Je moet in het scherm nadat je op 'burn' hebt geklikt bestandsnamen langer als 256??? tekens aanvinken en joliet aan of uit. Er is nog een derde optie maar die weet ik niet meer uit mijn hoofd.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:55
Het heeft inderdaad met joliet ed te maken. Ik heb even geen 6.x hier geinstalleerd, maar wel 5.5

Daar heb ik de volgende instellingen:
ISO level 1, Mode 1
Character set: ISO 9660
Joliet staat aan
Die opties 'allow pathdepth...', 'allow more than 255...' en 'do not add the...' staan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
okeej thnx, joliet was idd het gene wat ik moest hebben.

Hoe ik het gedaan heb in nero 6: bij de tab ISO moet je het filesystem zetten op ''ISO 9660 + Joliet'' en onder het kopje ''relax restrictions'' in diezelfde tab heb ik alle opties aangevinkt die begonnen met ''allow''.

[ Voor 16% gewijzigd door Silent Thunder op 31-12-2004 01:21 ]