Toon posts:

[Excel] automatisch terugmailen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou aan mijn excel werkmap graag een mogelijkheid (bijvoorbeeld in de vorm van een knop) toevoegen zodat de gebruiken van de map met een klik op de knop de map naar mij terug kan versturen.

Dus iemand opent de map, brengt wijzigingen aan en klikt op het laatste werkblad op een knop of link of iets dergelijks. De werkmap wordt automatisch naar mijn mailadres verstuurd.

Ik weet dat er in het menu bestand een mogelijkheid is om te kiezen voor "verzenden naar" en dat ik dat kan automatiseren met behulp van een macro. Ik wil niet van macro's gebruik maken in verband met beveiligingsinstellingen van ontvangers van de werkmap.

Verder ben ik gaan zoeken op google en GoT, maar heb niets kunnen vinden behalve een soortgelijke topic. Dit topic is gestopt door de moderator in verband met de toon van communiceren. :(

Ik hoop dat jullie tips kunnen geven wat betreft de aanpak van dit probleem. Waar kan ik het best zoeken en is het uberhaupt wel mogelijk?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik wil niet van macro's gebruik maken in verband met beveiligingsinstellingen van ontvangers van de werkmap.
Dan heb je pech en zal je het handmatig moeten laten doen :)

Mailen is niet al te makkelijk, mag ook niet. Dat zou het de spammers en viruskiddies nog makkelijker maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)