Toon posts:

Plextor probleem met WinOnCD 3.7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje ik heb een plextor 12/10/32
gekocht deed het eerst prima. Ik draai windows 98 se. Nu wil ik van mijn cd-rom de tracks naar het "brandgedeelte" slepen. En mijn eerste nummer doet hij en daar na loopt hij vast en doet niks meer. Als ik trouwens mijn tracks wil inlezen via de plextor dan doet hij dit wel goed maar via mijn cd-rom dus niet. Mijn brander is master en cd-rom is slave dus daar ligt het niet aan.

Graag hulp

Verwijderd

mmmm, cdrom slave op ide 1 en plex master op ide2 zetten....en ff firmware updaten naar 1.05 of 1.07
www.plextor.be

Verwijderd

Topicstarter
hoe zet ik mijn cd-rom slave op ide1 en mijn plex master op ide2

Verwijderd

Je hd is master op ide 1, hang de cdrom op diezelfde kabel (2e stekker) als slave.
Plex kan blijven zoals ie is.
LET OP!!! Als je HD een UDMA66 is die daadwerkelijk op 66 draait wordt ie teruggeschakeld naar UDMA 33 als de cdrom dit ook is!

Verwijderd

Topicstarter
reeds gedaan geen effect

Verwijderd

firmware ge update?

Verwijderd

Topicstarter
ja geupdate. Als ik overigens plextools opstart dan geeft hij in het beginscherm weer dat mijn plex de master is. EN nog meer informatie. maar van mijn cd-rom geeft hij bijna geen informatie dus ook niet of hij slave is. Terwijl hij dat volgens mij eerst wel deed

Verwijderd

plextools...mmmm , die hebben tot 2x toe heel windows (2000) verneukt!!! Er dus afgeknikkerd en no problemo.
Kopieer jij "on the fly" of via je harddisk?
Gaat het over audio of data?
En wat voor cdrom speler heb je?

Verwijderd

Topicstarter
ik kopieer on the fly gaat over audio cd's want gewoon branden doet hij wel alleen als ik dus van mijn cd -rom (cdu4011 sony firmware UYOA) naar de brand gedeelte sleep loopt hij vast na het 2e nummer als ik de 1e nummer doet doet hij het gewoon maar de tweede niet. En als ik het via mijn plextor doe is niks aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
overigens alleen winoncd loopt vast en plextools niet de computer

Verwijderd

dan heeft die sony misschien moeite met DAE (digital audio extraction) Misschien moet je de read speed lager zetten

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik heb het probleem dat als ik burn met een audio cd (plextor 12/10/32) het eerste liedje na 17 seconden stopt weet ook niet hoe dat komt...

Verwijderd

en die audio burn je op 12 speed?
Ik weet wel dat er problemen zijn met op 8x of 12x audio branden, vooral als je burn proof ff in actie komt

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

ja die brand ik op 12x, maar het rare is dat alle andere liedjes er prima opstaan en alleen nummero 1 niet

die stopt precies na 17 seconden hij geeft dan een BEEP en dan stopt het geluid maar de tijd loopt gewoon door ?!

Verwijderd

probeer eens op 8x of 4x en gebruik GOEDE cd's van philips ofzo
Pagina: 1