Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onverwijderbare icoontjes en favorieten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik zit met het probleem van onverwijderbare icoontjes op mijn desktop en in mijn favorieten. Verslepen wil niet, rechter muisknop ook niet en zelfs in de map favorieten op de c:\documents and settings laat hij die irritante snelkoppelingen niet zien. Zelfs bij Start --> instellingen --> Taakbalk en menu en dan geavanceerd voor je desktop laat ze gewoon niet zien. Ze staan niet als verborgen, maar worden doodsimpel gewoon niet getoond op wat voor manier dan ook.
Ik zit dus nu met een desktop en een favorietenbalk vol met reclame-icoontjes die ik niet weg kan krijgen. Het komt van de site (klik er maar niet op) www.searchweb2.com wat nu ineens mijn startpagina is geworden. Ik heb tevens AdAware en Spydoctor laten draaien, maar die haalt ze d'r ook niet af!
Ik word er schijtziek van en weet geen raad meer om het op te lossen.
Heeft misschien iemand anders een idee???

B.v.d. _/-\o_

Verwijderd

- Probeer hem in IE uit te zetten via Beeld->werkbalken
- Draai Spybot search & destroy
- Verwijder alle Windows opstart linkjes ernaar in Start->Programma's-->Opstarten en in registry (kan je doen in advanced settings van spybot S&D)
- Ga in je register (start->uitvoeren->regedit) en zoek op "searchweb2" en verwijder handmatig alle reg entries.
- Rebooten en het zou in orde moeten zijn

Als je iets vergeet te verwijderen staat ie er bij rebooten weer :) terug proberen alles te vinden tot het werkt ;)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

- Hitman Pro :) . Draait verschillende antispyware progs . 1e keer bij voorkeur in safe mode.
- Hijackthis

[ Voor 7% gewijzigd door JHS op 30-12-2004 12:59 ]

DM!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit past beter in Beveiliging & Virussen dus SA -> BV. Maar lees de sticky topics aldaar even voor je vervolgvragen stelt, dan kan je daarna meer info geven :)

Maar ga dan ook eerst de vele tips bij [search=searchweb2.com] langs. Als je op die site op about klikt, zie je dat het LOP is, dus doe ook [search=lop.com]. Dan heb je al enorm veel tips, laat het ons even weten wat de resultaten ervan zijn :Y)

Edit: zoeken op lop.com kost blijkbaar te veel tijd door de phrase search. Doe het anders op deze manier.

Edit2:
ik neem aan dat TheGodFather3 zelf ook hier nog wel even feedback komt geven zodat ook dit topic weer een aanvulling is voor de search, men weet dat er geen nieuwe tips nodig zijn en evt. een dankje. Maar toch alvast even:
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:50:
Idd, ik had hetzelfde probleem en deinstalleerde MSN plus en voilá: probleem opgelost _/-\o_

[ Voor 65% gewijzigd door F_J_K op 30-12-2004 15:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)