Toon posts:

[2000] LPR printen traag*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals het topic titel al doet vermoeden heb ik een probleem met trage prints... :)

Het probleem is als volgt:

Wanneer er vanaf een windows 2000 server ( sp2 :r ) een printje gestuurd wordt naar een printer die achter een printserver hangt welke alleen lpr aankan dan komt het eerste printje direct uit de printer doe ik dan nog is een print dan blijft de 2de ( ook de 3de, 4de, 5de ) heel lang in de print queue staan voordat deze ook uit de printer komt.

Heeft dit iets te maken met een time-out ofzow welke door windows 2000 server standaart wordt meegegeven??? Dat heb ik ooit ergends is gehoord :D. ( iets met register instelling ? )

Nu is mijn vraag....

Hoe kan ik zorgen dan het LPR printen net zo snel gaat onder windows 2000 server als gewoon RAW printen. ( wat dus geen vertraging opleverd op andere printservers )

Btw, het ligt niet aan cpu of geheugen...

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:29
Heb je Print Services for Unix geinstalleerd? En heb je wel een echte lpr poort aangemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:17:
Heb je Print Services for Unix geinstalleerd? En heb je wel een echte lpr poort aangemaakt?
Nee ik heb geen 'Print Services for Unix geïntalleerd" maar dat hoeft naar mijn weten ook niet !?!

Ja ik heb een ECHTE LPR port aangemaakt, volgends mij zo hij het anders niet eens doen... ???

correct me if i'm wrong...

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:29
Installeer die service even en maak een nieuwe "LPR Port" aan, bij de oce printers hier geeft dit echt een enorme performance boost.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Google eens op 'usenonrfcsourceports' - vermoedelijk is dat je probleem :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx 4 the help guys....

maar Print Services for Unix deed toch het truukje :D
Pagina: 1