Toon posts:

[Nieuw systeem] doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik heb een nieuw systeem in elkaar gezet, en als op de knop duw, lijkt hij heel even op te starten maar daarna valt hij weer uit. Alle onderdelen zijn nieuw. Processor en koeling zijn getest in de winkel. Weet iemand een oplossing?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

* FastBunny pakt zijn magische bol en ziet.... niets...

Misschien handig om _iets_ meer informatie te geven over je onderdelen etc. Heb je in de FAQ's van PMG gekeken?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Kunje je complete systeem specs posten + wat heb je zelf al geprobeerd? En dan nog iets, als je blijkbaar er zo weinig vanaf weet en je toch alles bij 1 winkel heb gekocht: Ga er dan gewoon naar terug :)

Dat zal je een hoop kopzorgen schelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 30-12-2004 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al alle kabels stevig aangedrukt. Als het je kan helpen, van die kleine kabeltjes heb ik juist de power connector aangesloten. voor de systeeminfo zie http://users.pandora.be/9/PC.JPG

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:09:
. Als het je kan helpen, van die kleine kabeltjes heb ik juist de power connector aangesloten.
:?
Wat bedoel je nu precies?

En: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Heb je mogelijk wat aan ;)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer er eerst eens zelf achter te komen wat de boosdoener kan zijn. Dit kan je o.a. met behulp van de erg handige troubleshooter waarmee je bijna elk component kan controleren.

Neem deze eerst eens door... mocht je er dan nog niet uit zijn, kan je een topic openen waarin je uitgebreid je bevindingen met deze problemenschieten plaatst en ook meer informatie geeft over je systeem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.