[Brother HL-1230] Scheidingspagina

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Guys,

Ik heb hier een Brother HL-1230 staan, verbonden via een SMC printserver. Driver die ik gebruikt heb is die die op de Brother-site staat.

Het probleem is nu dat na elke pagina die hij geprint heeft, hij een blanco pagina uitspuugt. Ik ben er al achter gekomen dat dit een scheidingspagina is om documenten te scheiden. Ik kan in de driver ook een scheidingspagina instellen (*.sep), maar ik wil die scheidingspagina juist uitschakelen. Die optie kom ik echter nergens tegen.

Heeft iemand enig idee waar ik dat kan vinden?

• Timmert
  • Niet online
Niemand enig idee? Ik heb al meerdere drivers geprobeerd maar ik kom nergens die optie tegen..

• Timmert
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen oplossing.. Google wil me ook niet al te graag van dienst zijn, iemand praktijkervaring?

• tHaFalleN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Ha een lotgenoot, ik heb een hl-1430 aan een smc router en hetzelfde probleem als jij.

Ook ik heb nog steeds geen oplossing gevonden. Dus aan m'n reply heb je niks, maar het topic staat iig weer bovenaan :D

Iemand die een oplossing heeft?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 19:34

TommyGun

Stik er maar in!

Mail Brother eens?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Vondelpark
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-02 15:52
Krijg je die scheidingspagina ook wanneer je de printer direct op de computer aansluit?
Zo ja, dan ligt het niet aan je printserver ;) Ik gebruik die printserver ook, heb er verschillende printers op gehad zonder problemen.

Is het misschien niet ergens een duffe Office instelling?

Computer says, noo

• tHaFalleN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Ondertussen heb ik brother gemaild, zal een mogelijke oplossing hier natuurlijk posten.

Verder, het ligt niet aan een office instelling want het probleem doet zich bij elk programma, op 2 verschillende computers voor. Ook in de driver kan ik niks vinden. Als ik de printer 'gewoon' aansluit werkt ie wel gewoon goed..

Het lijkt er dus sterk op dat die router de boosdoener is, hoewel me dat ook zo vreemd lijkt aangezien het hele gebeuren 'vroeger' gewoon heeft gewerkt, en dit nu nog steeds naar behoren doet bij anderen zo te lezen. In de router valt zover ik weet ook helemaal niks in te stellen mbt. die printserver.

Ik wacht de reaktie van brother maar af, ondertussen blijf ik fijn blaadjes terugstoppen in de papierla :)

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:48
Staat er bij de eigenschappen van de printer onder poorten, configureer poort de optie "enable banner" aangevinkt? Zo ja, vink deze uit en het probleem is er niet meer.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Pagina: 1