Toon posts:

[mobo] Netvista, hoe aan/uit te schakelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende netvista moederbord van ibm.
click hier
Het is een pentium 3 met een 800mhz processor
Waarschijnlijk een Netvista 2271, 6840 of een 6841
Dit omdat de bord layout overeenkomt met deze layout die ik op de ibm site gevonden heb

http://www-307.ibm.com/pc...nt.do?lndocid=MIGR-4PEKB8

Alleen, hoe krijg ik dat ding aan? Eerst ging ie gewoon gelijk aan toen ik mijn voeding aansloot. Aangezien ik hem weer ff uit wilde hebben trok ik gewoon de stekker eruit. Na dit een paar keer gedaan te hebben geeft ie geen kick meer.
Oftewel hoogstwaarschijnlijk heb ik daar zonder bij na te denken de voeding gesloopt.
Als ik nu de stekker erindoet geeft de cpu fan ff een kleine kick draait 1keer ff rond en kapt dan gelijk weer.

Maar wat is dan wel de manier om die dingen aan en uit te krijgen?
Ik zou bijna denken via - 5. Power LED connector - op de layout. Maar daar staat niet bij dat die ook voor het aan of uitschakelen is.

1) Welke poten moet ik kortsluiten of wat dan ook om het ding normaal aan en uit te krijgen?
2) Daarna is het probleem om in het bios te komen maar daar heb ik naar gezocht en daar kwam op f1 rammen uit? nog niet kunnen testen aangezien ie nu niet meer opstart.

En wat een *** heeft ibm trouwens. het zal wel aan mij liggen maar ik kan er amper iets fatsoenlijk op vinden.