ik heb een probleem met de poorten openzetten in de virtual server voor de dc 213 van sitecom. ik zal er even bijvertellen dat het eerst de dc 214 was (is het eigenlijk nog steeds) maar dat komt omdat ik een firmware heb gekregen van sitecom omdat internet steeds na 24 uur werd verbroken. dit lag blijkbaar aan mijn provider (planet) dus moest ik een nieuwe firmware installeren waardoor de dc 214 de dc 213 werd. hij doet het nu goed maar nu ligt het probleem weer bij het openzetten van de poorten.
in tegenstelling tot de dc 214 staat er hier onder de pagina: "The maximum number of entries above is 20. The maximum number of mapped ports is 20"
ik wil de poorten 49152 - 65535 openzetten (tcp). bij de dc 214 ging dat gemakkelijk maar hier begint ie te schreeuwen "the total number of mapped ports can not exceed 20"
zo ziet die configuratie eruit:

wie weet dus wel hoe ik gewoon die poorten kan openzetten, want ik weet het niet meer
in tegenstelling tot de dc 214 staat er hier onder de pagina: "The maximum number of entries above is 20. The maximum number of mapped ports is 20"
ik wil de poorten 49152 - 65535 openzetten (tcp). bij de dc 214 ging dat gemakkelijk maar hier begint ie te schreeuwen "the total number of mapped ports can not exceed 20"
zo ziet die configuratie eruit:
wie weet dus wel hoe ik gewoon die poorten kan openzetten, want ik weet het niet meer
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 11:19 ]