Toon posts:

Total annihilation bots

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Morge,

Ik zat me vandaag te bedenken om weer is te LANen. trok me laa open en zag meteen het spel total annihilation liggen van vroeger heb het geinstraleert ben multiplayer begonnen maar ik zag dat er geen bots zijn dus dat je allen maar tegen andere op het lan kan speelen. weet iemand mischien van vroeger (of van nu) of er een bot patch is??
want uit de atari webpagina kom ik ook niet veel wijs uit.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:59

Cyphax

Moderator LNX
Total annihilation mods
Platenannihilation
Daar staat vast wat tussen :)
Bepaalde mods doen misschien wat jij zoekt, maar bekijk even welke er zijn. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:23

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Third party bots zijn er niet echt voor TA. Wel diverse AI's.

Maar als je een multiplay game begint, kun je wel aangeven dat je tegenspeler een AI-speler moet zijn.... Dus al in het spel ingebouwd. Door dan te spelen met third party AI's kun je de tegenstander wel zwaarder of aggressiever maken......

Mmm, ook maar weer eens installeren, toch altijd mijn favouriete strat-game ;-)

Zie ook in spielerij het TA-topic !!! Er zijn er nog meer die het nog steeds spelen !!

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm klikt goed zo'n ai maar waar kan ik dat kiezen want heb net gekeken maar kon niks relatiefs vinden hoe stel ik dat in??

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:23

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Mmm, ik weet niet precies meer hoe dat menu eruit zag... Ik heb dit topicje even in mijn bookmarks gezet, zal een dezer dagen TA installeren en eens kijken.

Kijk in de tussentijd op het al genoemde www.planetannihilation.com . Hebben nog steeds een schat aan informatie, maps en andere files die je gewoon moet hebben....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

TA is bij mijn beste weten een spelletje :+
Dus SA --> Spielerij - Problemen & Vragen

offtopic:
Je kan vast wat relatiefs vinden, maar misschien niets relevants ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Wat ik me nog kan herinneren, is dat je per menselijke speler 1 AI speler erbij kan gooien. Ik neem aan dat je dat gewoon kon doen door een van de spelers op "Computer" of iets in die richting te zetten.
Pagina: 1