[XP x64] Drivers Terratec Soundkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik draai nu sinds een dag de RC1 versie van Windows XP Pro 64 bit (AMD).

Alle drivers werken maar 1 ding krijg ik niet aan de praat, de Terratec Soundsystem DMX 6fire 24/96.

Ik heb al drivers geïnstalleerd voor de VIA envy 24 (geforceerd). Windows zegt dan heel leuk dat het apparaat er is, maar als ik muziek wil afspelen dan gebeurt er niks, ook de tijd gaat niet lopen en blijft op 0:00 staan (foobar2000). Afspelen van de standaard windows geluidjes werkt ook niet.

Is er iemand die hier al een oplossing voor heeft? Terratec heeft namelijk voor zover ik weet de drivers nog niet voor elkaar, ik heb ze gemailed en ze zeggen dat de klant er nog geen behoefte aan heeft, nou ik wél dus...

Alle hulp is welkom :)

Verwijderd

Dat probleem ondervond ik ook.
Verder kon ik geen driver voor internetverbinding niet aan praat krijgen.

Op dit moment zijn er zeer weinig beschikbare drivers die op 64 bits lopen.

Hopelijk weten de mede-tweakers het tot een goede oplossing komen.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Ik draai ondertussen weer 32bit versie. De beta die ik draaide was echt een beta en ik heb daarna de RC1 geïnstalleerd, die ook ineens mijn netwerkkaart native herkende. Echter bleek de serial (welke ik van Microsoft heb gekregen!) niet meer te werken en kon ook niet meer met WPA activeren.

Wachten is nu dus op de final, dan ruil ik mijn oude versie om voor xp64.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Fairy schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:08:
Ik draai ondertussen weer 32bit versie. De beta die ik draaide was echt een beta en ik heb daarna de RC1 geïnstalleerd, die ook ineens mijn netwerkkaart native herkende. Echter bleek de serial (welke ik van Microsoft heb gekregen!) niet meer te werken en kon ook niet meer met WPA activeren.

Wachten is nu dus op de final, dan ruil ik mijn oude versie om voor xp64.
Welke buildnummers hebben we het over? De serial die je hebt gehad voor 1218 zal bijvoorbeeld niet mer build 1289 gaan werken :) Misschien toch handig om Microsoft eens over te mailen? Wellicht stuurt men je een nieuwe key :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
sanfranjake schreef op zondag 02 januari 2005 @ 02:20:
[...]

Welke buildnummers hebben we het over? De serial die je hebt gehad voor 1218 zal bijvoorbeeld niet mer build 1289 gaan werken :) Misschien toch handig om Microsoft eens over te mailen? Wellicht stuurt men je een nieuwe key :)
Precies,

1218 werkt wel en bij 1289 niet.

De serial die ik overigens kreeg bleek gewoon op heel het internet te staan, die code heeft iedereen gekregen |:(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Fairy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:03:
[...]
Precies,

1218 werkt wel en bij 1289 niet.

De serial die ik overigens kreeg bleek gewoon op heel het internet te staan, die code heeft iedereen gekregen |:(
Dat klopt en die werkt niet met build 1289. De serial daarvoor zal je echt even bij MS moeten opvragen. Lees hierover Windows Operating Systems - Policy even door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.