Bij ons bedrijf, gaan we over van Novell naar citrix.
We hebben 4 vestigingen. Elke vestiging heeft een eigen dossier schijf
Dossiers worden aangeduid met 4 numerieke cijfers,
Nu we overgaan naar citrix worden dossiermappen aangeduid met 6 numerijke cijfers
Voor elke vestiging komen er 2 cijfers voor de oorspronkelijke doissier nummering, namelijk:
11 --> Vestiging 1
21 --> Vestiging 2
31 --> Vestiging 3
41 --> Vestiging 4
Deze dossier worden ook verdeeld over nog op te geven schijven op de server, ook zou ik graag willen dat hier rekening mee gehouden wordt.
De nieuwe dossiermap wordt dus 410023 waar hij vroeger 0023 was bijv.
Nu wil ik dit als een geautomatiseerd proces laten gebeuren door middel van een script of programma, HANDMATIG is GEEN optie. Aangezien we meer als 600.000 documenten in submappen van submappen van submappen in hoofdmappen <-- (deze moeten dus hernoemd worden) moeten verplaatsen!!!
Alvast bedankt.
We hebben 4 vestigingen. Elke vestiging heeft een eigen dossier schijf
Dossiers worden aangeduid met 4 numerieke cijfers,
Nu we overgaan naar citrix worden dossiermappen aangeduid met 6 numerijke cijfers
Voor elke vestiging komen er 2 cijfers voor de oorspronkelijke doissier nummering, namelijk:
11 --> Vestiging 1
21 --> Vestiging 2
31 --> Vestiging 3
41 --> Vestiging 4
Deze dossier worden ook verdeeld over nog op te geven schijven op de server, ook zou ik graag willen dat hier rekening mee gehouden wordt.
De nieuwe dossiermap wordt dus 410023 waar hij vroeger 0023 was bijv.
Nu wil ik dit als een geautomatiseerd proces laten gebeuren door middel van een script of programma, HANDMATIG is GEEN optie. Aangezien we meer als 600.000 documenten in submappen van submappen van submappen in hoofdmappen <-- (deze moeten dus hernoemd worden) moeten verplaatsen!!!
Alvast bedankt.