Toon posts:

[Counter-strike en mouseware] settings

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logitech mx 700 en de laatste mouseware drivers geinstalleerd. Maar soms komt in cs mijn beeld achter op de bewegingen van mijn muis. Weet iemand goede settings ofzo voor de mouseware drivers of voor de advanced settings die je extra bij de drivers kunt downloaden ??
thx

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:41

rapture

Zelfs daar netwerken?

specs-dump? Ik heb geen tijd om te solderen aan mijn glazenbol, ik denk dat er niet veel een werkend exemplaar hebben.

Is je computer clean? De meeste zeggen direct ja, totdat ik de jaarlijkse controle komt doen, dan gaan er hopen virussen/trojans/wormen/spyware eraf.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Speel je CS op OpgenGL? Probeer 'm eens op Direct3D of omgekeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 30-12-2004 10:20 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:58
offtopic:
Ik begrijp de reactie van Rapture ook niet helemaal :)

Anyway, heb je al getracht de mouse-sensitivity in het spel zelf aan te passen? Of anders rondgekeken op sites als counter-strike.net of counterstrike.nl? Er zijn namelijk behoorlijk wat sites over dat spel met dito fora waarin ongetwijfeld ook mouse-problem-topics staan :-)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Leut schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:24:
offtopic:
Ik begrijp de reactie van Rapture ook niet helemaal :)
Dat meer informatie krijgen nodig is omdat raden zo moeilijk is ;)
Relevante andere hardware (is de machine snel genoeg, juiste videodrivers, etc), OS, versie van cs, etc.

De vraag paast trouwens beter in Spielerij - Problemen & Vragen, maar ik zie dat je daar al een topic hebt staan: mouseware settings voor CS
Als je een topic kwijt bent is het niet handig om meteen een nieuwe te starten, kan je beter even bedenken waar het naar toe is verdwenen ;)
Als je op je naam klikt bij een post in een willkeurig topic, of je naam op de beginpagina van GoT, zie je alle topics waar je reageerde. Ook via MyReact kan je die vinden.
edit:

Eeeuhm, maar ik bedenk me nu dat ik je dat al eerder had verteld :o

Maar reageer dus even in mouseware settings voor CS op de vragen en tips in dit topic. 'uhm' helpt trouwens niet als antwoord ;)

Check de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan Spielerij - Problemen & Vragen even om te zien of er meer info nodig/handig is, en hoewel ik niet denk dat het er aan ligt maar kwaad kan het niet: check ook die van Beveiliging & Virussen om te zien of malware valt te vinden.
edit:

Herstel: gezien je hjt log in je eerdere topic lijkt malware wel mee te vallen (al zegt een log natuurlijk niet alles). Laat B&V maar even zitten :)

Dit topic sluit ik: 1 topic per vraag is zat. Geef een reply met de info en we denken in dat topic met je verder mee :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 30-12-2004 10:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.