Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Domeinnaam kopen voor hoeveel?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb contact gehad met een bedrijf die een domeinnamm heeft die ik graag zou willen hebben. Nu was de man wel bereid om deze domeinnaam af te staan.
Natuurlijk probeert hij er een slaatje uit te slaan en wil hij er geld voor.

Nu heb ik al ooit eens een domeinoverdracht geregeld, maar toen moest er een dienst worden verleend en dus kwam geld niet ter sprake.

Nu ben ik benieuwd wat een gemiddeld domein moet kosten. Het is niet een domein waar alleen door de URL veel bezoekers op gaan komen en het is geen .com naam.

De man wil een bedrag horen van mij, dus wie heeft er ongeveer een idee wat me dat gaat kosten.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zoals je in de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* kunt lezen, is dit forum bedoeld voor vragen en opmerkingen aangaande het 'kopen'-gedeelte op Tweakers.net, met name Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod

Het is dus niet de bedoeling hier alle vragen omtrent kopen' of 'online winkels' te dumpen en al helemaal geen discussieplaats voor het aanschaffen van domeinnamen. :)

Overigens is er maar één antwoord op je vraag, namelijk: 'Een domeinnaam moet kosten wat ze voor jou waard is. Afhankelijk van bvb factoren als de naam van het bedrijf waarvoor ze in gebruik genomen moet worden, hoeveel geld je binnen kunt halen door die domeinnaam en hoe onvervangbaar de domeinnaam voor jou is.'

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 20:01
Je snapt toch zelf ook wel dat wij hier onmogelijk een antwoord op kunnen geven?

Wat kost een tweedehands auto uit 2001? Zelfde vraagstelling.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Yoeri :) al zegt, heeft deze vraag niets te maken met de Frontpage van Tweakers.net. Topic gaat dus dicht.

[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 30-12-2004 09:13 ]

Dit topic is gesloten.