Toon posts:

barebone pc met 2x ( of meer) pci sloten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een windows media center in elkaar te zetten.
ik heb alle ingredienten, ik heb alleen nog een barebone pc nodig. ( kast, koeling en moederboard)

ik heb 2 tv tuner kaarten gekocht,. en die moeten er alle 2 in natuurlijk.
dus heb ik in de barebone minimaal 2 pci sloten nodig.

in al die kleine barebones zit maar 1 pci slot. dus daar kan ik maar 1 tv kaart kwijt.

wie heeft er tips over barebone pc's waar dus 2 pci sloten in zitten, en waar ik zelf mijn eigen videokaart in kan zetten ?

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Hier wat reviews:

klik hier en hier en ook nog hier shit nog 1

Maar je videokaart is dus ook PCI :? want de meeste videokaarten zijn AGP dus dan zou je wel genoeg ruimte hebben in een barebone: 1x AGP videokaart en 1x PCI TV kaart toch ;)

[ Voor 24% gewijzigd door CycloneX op 30-12-2004 10:59 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:19

_Ernst_

Mark It Zero!

CycloneX schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:57:
Hier wat reviews:

klik hier en hier en ook nog hier shit nog 1

Maar je videokaart is dus ook PCI :? want de meeste videokaarten zijn AGP dus dan zou je wel genoeg ruimte hebben in een barebone: 1x AGP videokaart en 1x PCI TV kaart toch ;)
uhm die hebben allemaal maar 1 pci slot hoor (+ sommige nog 1x agp) , of kijk ik nou verkeert?

Last.fm

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Jah de meeste hebben idd 1 PCI slot maar ik begrijp niet of de TS een PCI videokaart heeft :?

Of hij moet een barebone met onboard videokaart nemen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Hmm heb een barebone gevonden met meer PCI sloten van Asus de Vintage: klik hier

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:19

_Ernst_

Mark It Zero!

CycloneX schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:50:
Hmm heb een barebone gevonden met meer PCI sloten van Asus de Vintage: klik hier
Link doet het niet: "No web site is configured at this address."

Maar ik begrijp dat hij 2 pci tv kaarten heeft, die hij alle twee wil gebruiken.
Voor video kan de onboard kaart gebruikt worden of misschien heeft die tv tuner kaart een video-out.

Een barebone met 2x PCI en ook nog eens 1x AGP lijkt me lastig te vinden, omdat het dan al snel te groot word.

[ Voor 4% gewijzigd door _Ernst_ op 30-12-2004 11:54 ]

Last.fm

Pagina: 1