Toon posts:

HP 1702 TFT monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HP 1702 TFT monitor, maar nu zit ik met het volgende probleem:

Bij een aantal spellen geeft de monitor de melding: Singaal in buiten bereik, en gaat de monitor na een tijdje uit, totdat ik weer op de windows toets drukt, dan gaat ie wel weer aan.

Ik heb al op de site van HP gezocht en de monitor op verschillende resoluties gezet, maar dat helpt niet.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Waarschijnlijk gebruikt het spel een weergave die de monitor niet kan weergeven. Dat kan een te hoge resolutie of refresh rate zijn. Als het spel een aparte configuratieconsole heeft kun je het daar aanpassen, als het dat niet heeft begrijp ik niet hoe je het in the first place voor elkaar hebt gekregen :p

Edit: dat heeft overigens niets met de windows resolutie te maken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 23:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bijvoorbeel bij NFS dat ie die melding weergeeft, maar zodra ik dan echt aan een race begint geeft ie die melding niet. Nu heb ik pas Risk geinstalleerd, maar die heeft niet zo'n instelling en daar geeft ie ook die melding.

Oja, nog een vraagje, ik heb mijn monitor standaar (met een converter) op de DVI ingang zitten, maar als ik hem dan op de VGA aansluiting doet geeft ie helemaal geen beeld. De monitor heeft standaard alleen een VGA aansluiting.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die er wat op weet?

Wat heb ik aan dit forum? heb nog nooit echt een nuttige reactie gehad..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:07:
Wat heb ik aan dit forum? heb nog nooit echt een nuttige reactie gehad..
ik denk niet dat je die nu nog krijgt 8)7
Pagina: 1