Toon posts:

Design anders dan photoshop

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit een beetje diverse layouts te maken van een website in photoshop. Beetje simpele dingen om te oefenen en zo met photoshop.

Nu valt me een aantal dingen op aan de linkerkant in deze layout :

- links geen zwarte rand(nee is geen border want dit is een jpg die neergezet wordt)?
- links bij de menubalk zit ook iets grondigs fout lijkt...

Als ik in photoshop kijk is alles in orde???

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 22:59 . Reden: spelfoutje ]

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Om eerlijk te zijn snap ik het probleem niet echt.. ik heb FF en IE openstaan met je site, en het werkt hier ogenschijnlijk okee. Kun je anders niet even een jpg posten van hoe 't er in PS zelf uitziet ipv het HTML-resultaat?

Aan de andere kant, gebruik Photoshop nu maar gewoon om te slicen, en doe de rest van de code met de hand en met CCS en DIV's ipv die tables die PS genereert.

teveel zooi, te weinig tijd

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 15:54
Photoshop is geen html editor ;)

Maar net zoal Yoozer al opmerkte, ziet het in FireFox niet raar uit ofzo. Logisch, aangezien je source code uit niets meer bestaat dan een achtergrondkleur en een plaatje...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is ook inderdaad een plaatje wat ik ff neerzet in html om ff snel resultaat te zien.
Het probleem is dus dat er een stroke van 1 px , color = black, om heen zit.

Maar als ik goed kijk (misschien te lang 8)7 ? ) zie ik rechts die stroke wel, maar links niet.
ook linksboven 'home' aan de buitenkant zie ik nog een stukje grijs wat er niet hoort.

zo ziet het er uit in photoshop

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:03

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, als je wilt dat je sites er in HTML net zo goed uitzien als je ze in PS gemaakt hebt, dan kan ik je maar 1 ding aanbevelen: HTML leren :)

Dit topic is gesloten.