Softwarematige equalizer

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Topicstarter
Ik ben momenteel samen met een vriend bezig aan een audio-project, waarvoor we een (parametrische) equalizer nodig hebben. Nou zijn er momenteel wel veel plugins voor winamp te vinden, maar we zijn eigenlijk naar een 'standalone' versie opzoek. Het moet dus eigenlijk een equalizer voor de output zijn, na programma's zoals winamp. Het moet dus niet programma-afhankelijk zijn.

We zijn het googlen inmiddels zat omdat er erg veel programma's zijn die bij nadere inspectie toch niet kunnen wat we graag willen. Heeft iemand enig idee/suggestie waar we zoiets kunnen vinden (waarschijnlijk zoeken we met de verkeerde termen, want we kunnen ons niet voorstellen dat zoiets niet bestaat)

Alvast bedankt voor de reacties.

blaat? BLAAAAAAAAT!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 14:20
Zit er geen equalizer bij je geluidskaart zoals bij nVidia nForce tegenwoordig?

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
volgens mij hebben de meeste "betere" geluidskaarten zo'n optie wel, ik geloof dat de meeste huidige terratec modelen en ook al een aantal van de oudere kaarten hebben dit ook van terratec, dus ik kan me niet voorstellen dat andere dit niet hebben, mijn realtec 5.1 onboard chippie heeft het bijvoorbeeld ook

• sju

sju

rrradio

Topicstarter
Helaas heeft mijn geluidskaart niet zo'n equalizer, en meestal zijn de instelmogelijkheden redelijk beperkt. We zoeken dus iets met wat meer mogelijkheden (> 10 banden of parametrisch). Toch bedankt

blaat? BLAAAAAAAAT!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 12:40

BachW

Tweaker in Noorwegen

Check: http://www.synthforum.nl dat is het forum voor audio!

BOINC stats

• sju

sju

rrradio

Topicstarter
Niemand die me met een goede equalizer blij kan maken ?

blaat? BLAAAAAAAAT!

Pagina: 1