Toon posts:

NEW USER MET D500 PROBLEEM

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond. Ik ben Clif. Ik ben hier nieuw..en ik ben alcoholist....
Behalve dat heb ik een probleem: ik heb vandaag de D500 aangeschaft en daarbij gelijk een usb dongle van Sitecom(CN 502). Nu probeer ik foto's vanaf mijn PC naar de D500 te sturen maar ik ontvang alleen lege bestanden met een resolutie van 54572 X 0. Als ik dezelfde bestanden verstuur naar mijn 7610 doet ie het wel. En foto's gemaakt op de 7610 én verstuurd via de 7610 leest de D500 ook. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik verkeerd doe?

Met vriendelijke groet

Clif....<hik>

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Wat ik je wel kan vertellen is dat je eerst de FAQ's hier kan doornemen aan je titel te zien en je groet.

Welkom op GoT.

Wat is D500?

-

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-02 21:48
Samsung D500 :) De connectivitymogelijkheden van Samsungtoestellen zijn waardeloos, heb je EasyStudio al geinstalleerd?

Verwijderd

wat denk je, een mobiel.
kheb geen idee verder, zou maar wat forums doorlezen. zoveel mensen met die mobiel...

Verwijderd

Topicstarter
MMM..ja..

De Samsung D500. Mobiele telefoon..heb ondertussen de FAQ gelezen en zit nog steeds met hetzelfde probleem..

Dankje..

Verwijderd

Topicstarter
@smartphone addict: Nee is nog geheel onbekend bij mij, ik ga gelijk op zoek en laat weten of het wat is. Ik werk nu met de software die bij de Dongle zat..

THNX

Verwijderd

Er is al een heel topic over lees dat eerst eens, en post daar je probleem!!
Topic

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Het Samsung SGH-D500 topic (deel 2) Daar verder graag. En het dringende verzoek je volgende topic wel volgens de regels in de FaQ te starten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.