Toon posts:

color cartridge not compatible ..!! (HP Photosmart)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
"color cartridge not compatible" wie weet hier iets aan te doen ?(er zitten een webcare en een hele grote pelikan color in ..) Heb het al geprobeerd met een oudere firmware maar ik denk dat ze deze melding ergens heeft opgeslagen (ze komt er dus steeds weer mee terug en dan is het weinig printen !) en verbluffend hoe weinig er op het net over is te vinden (denk dat ik in een verkeerde hoek zit te zoeken ...)
bvd Cor O-)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb het wel een keer gezien met een PSC 2355. Er zat een originele HP cartridge in en de printer gaf dezelfde melding. Na okee drukken was de melding weg en kon er gewoon geprint gaan worden. Ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt?

Welke printer is het precies?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Het is een HP Photosmart 1218 en ja ik heb het al geprobeerd met oke, no, save, alle stekkers eruit en er weer in downgraden upgraden ..... ik ben uitgel*l* dus hoop ik op een ander die dit ook heeft GEHAD ..