Hallo,
Ik heb een nieuwe pc met de volgende componenten gekocht en in elkaar gezet maar werkt niet:
Behuizing: AOpen H600B SuperTower ATX2, 350W Silent, zwart
Moederbord: Asus P4P800-E Deluxe,S478,i865PE,1394,SATA,GLAN,RD
Processor: Intel Pentium 4 3.00Ghz, 800Mhz, S-478, 1Mb, Box
Harddisk S-ATA: 2 X Western Digital Raptor 36.7Gb, 10Krpm, 8Mb, SATA
Geheugen:Kingston Dual-Channel 1Gb Kit, 2x512Mb, PC3200
Videokaart: XFX Geforce MX4000 64Mb, TVout, AGP, Retail
Een dvd spelertje en diskette station
Ik heb dus een ATX 2 systeemkast met een verloopstekkertje dat dan op een ATX moederbord kan.
Ik heb de harddisken aangesloten op S-ATA 1 en S-ATA 2 en het geheugen in de blauwe slot gedaan dus slot A1 en slot B1 videokaart op de standaard plek en alles verders goed aangesloten, maar ik zet de pc aan en lampjes gaan branden en hoor verder geen piepjes, maar er komt geen beeld op het beeldscherm weet iemand hoe ik eventueel ook de s-ata jumpertjes moet instellen?
Alvast bedankt ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb een nieuwe pc met de volgende componenten gekocht en in elkaar gezet maar werkt niet:
Behuizing: AOpen H600B SuperTower ATX2, 350W Silent, zwart
Moederbord: Asus P4P800-E Deluxe,S478,i865PE,1394,SATA,GLAN,RD
Processor: Intel Pentium 4 3.00Ghz, 800Mhz, S-478, 1Mb, Box
Harddisk S-ATA: 2 X Western Digital Raptor 36.7Gb, 10Krpm, 8Mb, SATA
Geheugen:Kingston Dual-Channel 1Gb Kit, 2x512Mb, PC3200
Videokaart: XFX Geforce MX4000 64Mb, TVout, AGP, Retail
Een dvd spelertje en diskette station
Ik heb dus een ATX 2 systeemkast met een verloopstekkertje dat dan op een ATX moederbord kan.
Ik heb de harddisken aangesloten op S-ATA 1 en S-ATA 2 en het geheugen in de blauwe slot gedaan dus slot A1 en slot B1 videokaart op de standaard plek en alles verders goed aangesloten, maar ik zet de pc aan en lampjes gaan branden en hoor verder geen piepjes, maar er komt geen beeld op het beeldscherm weet iemand hoe ik eventueel ook de s-ata jumpertjes moet instellen?
Alvast bedankt ik hoop dat iemand me kan helpen.