Toon posts:

Betalingen buiten Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik met deze topic goed zit hier, maar kon niks anders vinden.

Ik heb een online game gemaakt en hij draait al een tijdje en het lukt allemaal prima. De zogeheten 'Pro Members' betalen en kunnen alles in het spel doen. In het begin waren dat natuurlijk vooral nederlanders maar nu zijn het ook buitenlanders die belangstelling tonen (De gane is engels). Hoe kan ik ze het beste laten betalen via internet. Als je het gewoon stomweg overmaakt betaal je veel geld extra. Zijn er andere manieren voor?

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Creditcard, paypal?? Dat soort oplossingen, maar daar moet je ook voor betalen volgens mij.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Paypal.com
2CheckOut.com
CCBill.com

[ Voor 20% gewijzigd door TheBorg op 29-12-2004 21:57 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:52

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:55:
Ik weet niet of ik met deze topic goed zit hier, maar kon niks anders vinden.
Ik denk dat het eerder in SG thuis hoort, maar daar heb je nog geen toegang toe.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Als je alle betaalmogelijkheden bij één leverancier vandaan wilt halen dan kun je bij mijn weten het beste even bij Triple Deal aankloppen... Die hebben zo'n beetje alle nationale betaalmethoden en een zo'n beetje alle creditcards in hun systeem zitten...

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
"Stomweg overmaken" is binnen de EU (bijna) gratis.. als je het niet al te stom doet dan: het moet in euro's, de kosten moeten op "shared" blijven staan (de standaard) en het overschrijvingsformulier / -scherm moet volledig ingevuld zijn (IBAN, SWIFT).

Overigens: hoewel de EU de betreffende wet 1 juli 2003 liet ingaan weten nog niet alle EU baliemiepjes en -jantjes het.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
paypal is wellicht de makkelijkste oplossing. Let er wel op dat je altijd een klein aantal procenten moet afdragen aan de aanbieder van het betalingssysteem.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Paypal is daarbij ook nog een van de bekendste op dit gebied.

Ik zie trouwens bij een aanzienlijk aantal online games dat zij ook van paypal gebruik maken. Maar let wel op, er zijn mensen die er misbruik van kunnen maken. Precieze details daaromtrend weet ik niet en dat is ook meer ingame gerelateerd, maar ik heb het op het via paypal betalen gebeuren behoorlijk fout zien lopen bij een game.

Maar als het goed is moet je ook via normale overboekingen kunnen werken.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:03

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.