Toon posts:

Laptop geraakt niet meer in Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Fujitsu-Siemens Amilo A1640 laptop, en sinds kort heb ik problemen.

Als ik de computer aanzet, hoor ik de fans draaien, en hoor ik een beep.
Op het scherm komt de POST, maar dan niets meer.

Ik heb al geprobeerd met de recovery tool van Win XP mijn boot.ini te opnieuw te schrijven, en een tweede entry te maken, maar hij start onmiddellijk opnieuw op nadat ik dan het juiste OS heb geselecteerd.

In veilige modus opstarten werkt ook niet, net als de laatste werkende configuratie laden ook niet werkt.

Voor de rest kan ik dus wel op de Harddisk als ik in recovery mode zit, en ook gewoon met een opstartdisketje, kan ik in een dos omgeving werken.

De fout is gekomen na het uninstallen van GTA3

Weet iemand wat ik nog kan proberen? Formatteren is niet echt een optie, aangezien er nog veel data opstaat die niet op een aparte partitie staat.

Thanx

Lenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk dat er niks anders op zit :( Das zo clote aan computers , ik neem mn voorzorge 2 dele en belangrijke data direct opcd! Was het orginele GTA ? of ene met crack ?(dat laatste kan leide tot virus en dergelijke)heb met mn NFSU2 zelfde gad ik speelde dat en broer ok ghij met cd en ik crack :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:14:
Ik heb een Fujitsu-Siemens Amilo A1640 laptop, en sinds kort heb ik problemen.

Als ik de computer aanzet, hoor ik de fans draaien, en hoor ik een beep.
Op het scherm komt de POST, maar dan niets meer.

Ik heb al geprobeerd met de recovery tool van Win XP mijn boot.ini te opnieuw te schrijven, en een tweede entry te maken, maar hij start onmiddellijk opnieuw op nadat ik dan het juiste OS heb geselecteerd.

In veilige modus opstarten werkt ook niet, net als de laatste werkende configuratie laden ook niet werkt.

Voor de rest kan ik dus wel op de Harddisk als ik in recovery mode zit, en ook gewoon met een opstartdisketje, kan ik in een dos omgeving werken.

De fout is gekomen na het uninstallen van GTA3

Weet iemand wat ik nog kan proberen? Formatteren is niet echt een optie, aangezien er nog veel data opstaat die niet op een aparte partitie staat.

Thanx

Lenne
Was er niet een bug als je de orginele GTA 3 (dus niet de expansion) die tevens ongepatched was uninstalleerde je alles kwijt was?
Anyway, wat je kunt doen is even een 2.5" hdd behuizing kopen en daar je hdd in gooien, zo kjun je nog al je bestanden back-uppen.
Of, als er een brander in zit, ff knoppix booten (ja, google ja.) en dan de belangrijke bestanden branden op cd.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:33:
[...]

Was er niet een bug als je de orginele GTA 3 (dus niet de expansion) die tevens ongepatched was uninstalleerde je alles kwijt was?
Anyway, wat je kunt doen is even een 2.5" hdd behuizing kopen en daar je hdd in gooien, zo kjun je nog al je bestanden back-uppen.
Of, als er een brander in zit, ff knoppix booten (ja, google ja.) en dan de belangrijke bestanden branden op cd.

Succes!
Ja inderdaad geen slecht idee ! Als je toch je oude bestanden wil ! :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, kheb al zo'n 2,5" externe behuizing, dus dat zou geen probleem mogen geven, maar hoe weet je onder welk plaatje aan de onderkant van de laptop je harde schijf zit, en geeft het uithalen van de harde schijf problemen ivm garantie?

En vooral, moest er iemand nog een idee hebben hoe ik het probleem alsnog zou kunnen oplossen, altijd welkom!

Greetz,

Lenne