Terug naar bureaublad gegooid

Pagina: 1
Acties:

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 17:02
Nou, ik kom er maar niet achter waar het aan kan liggen, en hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen.

Net gebeurde het weer: ca. 1 uurtje NFSU2 zitten spelen en van het ene op het andere moment word ik vanuit het spel terug geknikkerd naar mijn bureaublad. Het gebeurd ook bij Shadow Ops - Mercury Rising.

Ik gelijk de temp checken van mijn videokaart (Leadtek 6800LE (16x1,5vp) @ 325/750 (terug geclocked om dit probleem te zoeken) maar die geeft dan ongeveer 58 graden aan (stressed dus na 1 uur gamen) :)

Ik heb Fast Writes uit staan, gebruik ForceWare driver 71.20 en weet niet meer waar ik het moet zoeken :(

Voeding = 480W Tagan.

Iemand nog een idee ?? Zijn deze drivers misschien instabiel ?? :?

Alvast bedankt!

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04-2025
probeer eens andere drivers?

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 21:36
Klinkt als een probleem met je geheugen. Als er ergens op het geheugen een klein defect zit dan kan dit gebeuren. Ik zou ff memtest draaien om dat uit te sluiten voor je allerlei andere mogelijkheden gaat proberen.

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 17:02
arjanvr schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:51:
Klinkt als een probleem met je geheugen. Als er ergens op het geheugen een klein defect zit dan kan dit gebeuren. Ik zou ff memtest draaien om dat uit te sluiten voor je allerlei andere mogelijkheden gaat proberen.
Praten we hier over mijn gewone geheugen of dat van mijn videokaart ?

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 21:36
Je normale geheugen.