Toon posts:

Radeon 64 DDR of GTS2 pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goede dag,

Ga binnenkort een nieuw computertje in elkaar zetten maar weet nog niet zeker welke video kaart erin gaat :? Ik heb ongeveer een budget van 1000 piek in gedachte dus het wordt de Radeon 64 Mb DDR of de GTS2 Pro. Welke oh welke is beter (kwaliteit van graphics, fps en ondersteuning etc.)...of moet ik even door sparen en voor een Kale ultra gaan ;)

Tnx

Nautulus

Verwijderd

Ik heb zelf net een Radeon DDR besteld. Volgens mij wel een geinig kaartje, vooral in 32bits mode.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Het i helemaal afhankelijk van wat je er mee wil doen:
Wil je veel fps'en, vind je beeldkwalitiet niet zo belangrijk, vind je het niet erg om in 16bit te blijven spelen en wil je graag elke week een nieuwe driver uitproberen dan is de Geforce wat voor je.
Wil je voldoende fps'en en een goede 2- en 3d kwaliteit, een goede performance in 32bit, gekoppeld aan een DVD-playback die aan hardwaredecoders kan tippen en vind je het niet erg om niet elke week nieuwe drivers te wachten dan zou ik de Radeon nemen.
Voor de support geld dat nVidia die niet geeft, ze lekken alleen veel drivers, en de support van ATI is niet echt je van het, maar beide hebben een grote gebruikersgroep die voor goede support zorgt.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..