Toon posts:

ati tool manual?? nieuwe vpu cooler??

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dank u, ik heb ati tool gedownload. en geinstalleerd , heb op maxcore gedrukt en loopt nu al 15 min eigenlijk dat blokje te laten draaien op een core van 463,25 mhz waar standaard 398mhz opstaat.

De koeler word niet warm ofzo, maar wanneer weet ik dat ik op het max zit. heb btw geen artifacts.
alleen als ik mn geheugen laat bekijken dan krijg ik af en toe een gele knipper in beeld van een 0,5 seconde verder niks en daarna weer dat blokje normaal zonder artifacts, op 243mhz geheugen (223mhz) normaal.

het is een sapphire atlantis 9600pro 256mb met stock cooler.
hoever zou ik nog kunnen gaan en heeft iemand een manual van atitool toevallig.

En een andere vgacooler zou ik ook op prijs stellen maar van zallman kan ik hier niks kopen:S
weet iemand nog andere leuke (goede) koelers voor mijn kaartje??

bedankt :)

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 12:33

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ken je de uitvinding die Internet heet?

Daar zal heus een manual staan en daar kun je ook zalmann producten kopen.

Excuses voor het sarcasme, maar dit is je zoveelste (IMHO) Nonsense topic van deze week.

edit:
Pricewatch Overclocking en Cooling
Volgens mij kun je de ATI-tool zelf uit laten zoeken wat de overclocking paramters zijn die niet te veel artifacts oplevert op jouw systeem.

[ Voor 37% gewijzigd door Tukk op 29-12-2004 19:33 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Tukk schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:31:
Ken je de uitvinding die Internet heet?

Daar zal heus een manual staan en daar kun je ook zalmann producten kopen.

Excuses voor het sarcasme, maar dit is je zoveelste (IMHO) Nonsense topic van deze week.
achja sommige mensen hebben nog een sociaal leven, zitten niet heel de dag met hun snufferd achter een beeldscherm of hebben daar geen tijd voor ;( (helaas) dusja
IM SORRY HOOR dat ik iets vraag.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Atitool beschrijvingen zijn er zeer veel te vinden, gebruik anders Google even daarvoor. Hoe ver je kan gaan met overclocken is gewoon een kwestie van proberen, niemand kan je dat van tevoren vertellen. Zie ook dit :)

Dit topic is gesloten.