Ik zet mijn digitale foto's altijd op cd's, in mappen genoemd naar het onderwerp van de foto's. Deze cd vul ik steeds bij met nieuwe mappen tot die vol is of het jaar om. Maar als je bij iemand foto's wil kijken en er staat geen goede viewer op hun computer werkt dat niet lekker. Ik weet wel dat er programmaatjes zijn die de foto's op een cd kunnen laten zien als slideshow, maar dan moet al van te voren bekend zijn welke foto's je op de cd wil zetten. Bijplaatsen werkt dan niet.
Ik ben dus op zoek naar een viewer voor op een cd, waarbij je dus telkens mappen op de cd kan bijzetten en waarin je in de viewer de keuze hebt welke map je als slideshow wil. Kweet niet of dit bestaat en of het uberhaupt wel mogelijk is. Heb het zelf nog niet kunnen vinden.
Ik ben dus op zoek naar een viewer voor op een cd, waarbij je dus telkens mappen op de cd kan bijzetten en waarin je in de viewer de keuze hebt welke map je als slideshow wil. Kweet niet of dit bestaat en of het uberhaupt wel mogelijk is. Heb het zelf nog niet kunnen vinden.