[XP] Explorer crashed door context menu*

Pagina: 1
Acties:

• mrClass
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-04-2025
Het volgende doet zich voor:

1) Ik heb WindowsXP en als ik rechter muisknop op een directory doe, dan crashed mijn explorer (Hij crashed niet bij rechter muisknop op bestanden).
2) Als ik probeer om bestanden of directories te verwijderen dan crached mijn explorer ook (dus via het context menu, delete of shift-delete).

Ik zat zelf ook de volgende oplossingen te denken, maar heb jullie hulp hier even bij nodig.

Eventuele "rechter muisknop programma's" uit mijn context menu halen (Dit zou via het register moeten, maar waar kan ik de toevoegingen van het context menu vinden in het register?).

Voor het vastlopen bij verwijderen van bestanden heb ik nog geen mogelijke oplossing.

Ik heb mijn PC overgens compleet virus en spy/ad-ware vrij. Hier kan het dus niet aan liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door mrClass op 29-12-2004 19:13 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan zety ik nog even [XP] in de topictitel, want dit is verplicht in Windows Operating Systems zoals je in Windows Operating Systems - Policy kunt lezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:08
wat ook helpt is om eens hijackthis (www.hijackthis.de) te draaien, en dan door de analyzer op het internet te gooien.

Waarschijnlijk een stukje spyware wat dwars ligt oid

PVOUPUT - 13.400WP - Twente