Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Staat gewoon in de handleiding, eerst LEZEN!
[ Voor 21% gewijzigd door intoxicated op 29-12-2004 19:39 ]
als je op de link klikt staat daar de handleiding.... mag je me aanwijzen waar het staat...nickpma schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:09:
Inderdaad, wij hebben een chicago ofzo, ook een envelop, beetje dom dat hier een topic over wordt geopend!!
Staat gewoon in de handleiding, eerst LEZEN!
Nederlander in België
Edit: Overigens wel vreemd dat de handleiding niks vermeld.
[ Voor 40% gewijzigd door Tys op 29-12-2004 19:30 ]
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
is exact het type van de handleiding, en gemiste oproep staat er alleen 01 of 02 of zo...Thiaz schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:28:
Gemiste oproep inderdaad, hetzelfde is hier van de siemens handsets, intern/extern gemist maakt niet uit.
Edit: Overigens wel vreemd dat de handleiding niks vermeld, toevallig geen ander model?
meer niet!
edit: heb even gebeld, er stond de tijd, nu 01 van 1 gemiste oproep... na uitschakelen telefoon geen envelopje meer, op de handset boven wel!
[ Voor 15% gewijzigd door miel op 29-12-2004 19:32 ]
Het is dus simpelweg zo dat als er iemand gebeld heeft en je hebt niet opgenomen dat er een envelop komt te staan....is ook al een aantal keer gezegd in dit topic
als je ook even de rest van het topic leest staat er daar ook al in dat het dat niet is... ik heb met mijn mobiel gebeld en dan komt er alleen een 1 te staan en geen envelopje...nickpma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:33:
Ok, ik nam toch echt aan dat het in de handleiding stond...
Het is dus simpelweg zo dat als er iemand gebeld heeft en je hebt niet opgenomen dat er een envelop komt te staan....is ook al een aantal keer gezegd in dit topic