Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl feat] Topic urls posten in merge en move edit fields

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Als ik een topic wil mergen of bepaalde berichten wil verplaatsen naar een ander topic, dan zoek ik het doel-topic meestal op met een andere browser instance, en kopieer ik de url uit de adresbalk of rechtermuisklik op een link -> copy shortcut. Als ik die url vervolgens probeer te pasten in de betreffende editfields dan past dat niet omdat ze gelimiteerd zijn aan een aantal tekens. Om alleen het topic-id eruit te halen moet ik dan heel moeilijk doen door de url ergens anders in te pasten en vervolgens daar het topic-id uit te halen.

Het zou dus al een verbetering zijn als de editfields niet meer gelimiteerd zijn aan een aantal tekens zodat je de url wel erin kunt pasten om vervolgens het gedeelte ervoor er met de hand weg te halen. Nóg mooier zou zijn als het gedetecteerd wordt en de onnodige informatie in de url (de "http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/" en evt het gedeelte wat erachter staat, zoals "/last" of een paginanummer) automatisch eruit gefilterd wordt. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

lijkt me een strak plan, en is mbv wat reguliere expressie-magic ook prima te doen :)

Intentionally left blank

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Is het niet een idee ofzo om een knop erbij te zetten naast "zoek topic" waardoor je een pop-up krijgt waarin je een topic kan zoeken, of een (versimpelde) topiclisting krijgt te zien van het subforum en bij het klikken op de title het nummer automagisch in het invoervakje komt te staan en het venstertje sluit.

Of iets in die geest? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 29-12-2004 19:21 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!