Ik zal eerst vertellen hoe ik aan het bestandje kom:
Ik gebruik Win XP overigens.
Onlangs wilde ik eens een demo downloaden van een spelletje en ik downloadde de link met DAP, wat kennelijk niet de juiste was. Ik kreeg een (gelijknamig) bestandje van 4kb, toen ik er gewoon op klikte kreeg ik een nieuwe pagina, daar kon ik wel het bestand downloaden en dat ging prima, tot het af was. Ik had em toestemming gegeven om het te overschrijven, maar dat weigerde hij aan het einde van de download. Heb de download en DAP afgesloten.
Ik wilde het bestand toen verwijderen, maar het zei dat het in gebruik was.
Ik heb opgestart in Veilige modus, maar ook daar was het niet te verwijderen.
Via Command prompt, was het niet te verwijderen.
Ik heb geen system restore points
(om een of andere reden heeft-ie nix aangemaakt, terwijl het wel aan staat voor alle drives)
Ik heb het geprobeerd in de prullebak te slepen
Shift+del ook verscheidene malen
Ik heb het eens via een koppeling geprobeerd te verplaatsen, daarna te kopieren. Toen kon ik het nieuwe bestandje OOK niet meer verwijderen...
Iemand nog een idee om het weg te krijgen (behalve format C:)?
Ik gebruik Win XP overigens.
Onlangs wilde ik eens een demo downloaden van een spelletje en ik downloadde de link met DAP, wat kennelijk niet de juiste was. Ik kreeg een (gelijknamig) bestandje van 4kb, toen ik er gewoon op klikte kreeg ik een nieuwe pagina, daar kon ik wel het bestand downloaden en dat ging prima, tot het af was. Ik had em toestemming gegeven om het te overschrijven, maar dat weigerde hij aan het einde van de download. Heb de download en DAP afgesloten.
Ik wilde het bestand toen verwijderen, maar het zei dat het in gebruik was.
Ik heb opgestart in Veilige modus, maar ook daar was het niet te verwijderen.
Via Command prompt, was het niet te verwijderen.
Ik heb geen system restore points
Ik heb het geprobeerd in de prullebak te slepen
Shift+del ook verscheidene malen
Ik heb het eens via een koppeling geprobeerd te verplaatsen, daarna te kopieren. Toen kon ik het nieuwe bestandje OOK niet meer verwijderen...
Iemand nog een idee om het weg te krijgen (behalve format C:)?